استفاده از توان نمایندگان در پیشبرد اهداف بیمه دانا

مدیرعامل بیمه دانا اعلام کرد :

استفاده از توان نمایندگان در پیشبرد اهداف بیمه دانا

سه‌شنبه, می 9, 2017 - 08:18 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

تجربه نشان می دهد که قراردادهایی که به صورت تجمیع جذب می شوند. هم دارای نسبت خسارت مناسبی هستند و اینکه کنترل ریسک آنها آسان تر خواهد بود.

در نشستی که با حضور نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیر عامل و برخی مدیران بیمه دانا در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، رؤسای انجمن های حقیقی و حقوقی با طرح مسائل مربوط به شبکه فروش و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی بر تعامل بیش از پیش با صف و ستاد شرکت تأکید کردند.
در این نشست صادق با تأکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر نمایندگان با ارکان شرکت گفت: طی سالهای اخیر صنعت بیمه بیشترین توجه را به شبکه فروش داشته است و این مهم در بیمه دانا نسبت به گذشته پر رنگ تر شده و درصدد هستیم که از توان نمایندگان در پیشبرد اهداف شرکت بیشتر استفاده شود. با توجه به جایگاه مهم نمایندگان رئیس کل بیمه مرکزی نیز بر استفاده از ظرفیت های موجود در شبکه فروش تأکید دارند.
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به پتانسیل نمایندگان با تجربه، جوان و پر انرژی باید در راستای سودآوری شرکت، شبکه فروش تلاش خود را در جهت جذب پرتفوهای غیر شخص ثالث و درمان صرف کنند. چرا که در حال حاضر دو رشته مذکور از رشته های زیان ده صنعت هستند.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در ادامه با تأکید بر تجمیع امور بیمه ای در قراردادهای عمده خاطر نشان کرد: تجربه نشان می دهد که قراردادهایی که به صورت تجمیع جذب می شوند. هم دارای نسبت خسارت مناسبی هستند و اینکه کنترل ریسک آنها آسان تر خواهد بود. بدیهی است در تجمیع امور بیمه ای حضور نمایندگان توانمند می تواند در ارائه خدمات بهینه به بیمه گزار مؤثر باشد. ارکان شرکت باید از شبکه فروش به عنوان یکی از مهمترین عوامل کنترل ریسک حمایت کرده و تعاملات را با این حوزه بیشتر کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.