اولویت اول بیمه آسیا استفاده از توان و ظرفیت نیروهای داخل شرکت است

اولویت اول بیمه آسیا استفاده از توان و ظرفیت نیروهای داخل شرکت است

چهارشنبه, ژوئن 21, 2017 - 12:50 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

آیین معارفه معاونین فنی بیمه های اموال، مالی و اقتصادی،توسعه و برنامه ریزی، مدیر امور مالی و رییس شورای فنی بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران این شرکت در دفتر مدیریت عامل بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی، انتصابات جدید را در راستای تکمیل چارت جدید سازمانی این شرکت دانست و گفت : اولویت اول بیمه آسیا ، استفاده از توان و ظرفیت نیروهای داخل شرکت است و جایگاه پست ­ها را اشخاص با حضور تاثیر گذارشان بها می­دهند.
مدیر عامل بیمه آسیا با توصیف معاونت توسعه وبرنامه ­ریزی به عنوان قلب شرکت بیان داشت : بهره­ برداری از تکنولوژی­ های روز دنیا برای اداره این معاونت یک ضرورت انکارناپذیر است که می بایست مدنظر مسئولان آن قرار گیرد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش فرامرز خجیر در حوزه معاونت فنی بیمه ­های اموال به دلیل موفقیت ها و تبریک به مسعود بادین، اظهار داشت : امیدواریم روند ارتقاء و توسعه معاونت بیمه­ های اموال بیمه آسیا با سرعت و دقت هرچه بیشتر ادامه یابد.
کاردگر در ادامه با قدردانی از تلاش دکتر نوراللهی در معاونت توسعه و برنامه ­ریزی بیمه آسیا گفت : دعوت از پژوهشگران قدرتمند و متخصص، اعزام کارشناسان به خارج از کشور به منظور آموزش و انتقال دانش به داخل شرکت ،تقویت واحد R&D و اتصال واحدهای دانشگاهی به صنعت بیمه و بیمه ­آسیا از جمله وظایف و الزامات معاونت توسعه و برنامه­ ریزی است.
مدیرعامل بیمه آسیا با آرزوی موفقیت برای داود سرایی در سمت مدیر مالی بیمه آسیا ، انتظارات از واحد مالی را اصلاح آیین­ نامه­ ها و مقررات، تلاش در راستای ایجاد ارتباط تنگاتنگ با واحدهای فنی و سایر بخش­ها، تلاش در جهت وصول مطالبات، دارا بودن توان بالای تحلیل به دلیل دراختیار داشتن اطلاعات، استخراج هزینه تمام­شده یک بیمه ­نامه یا پروژه بیمه ­ای و ... عنوان کرد.
وی همچنین با تقدیر از زحمات مسعود بادین برای داود خوشنویسان در سمت رییس جدید شورای فنی بیمه آسیا آرزوی موفقیت کرده و رصد و تحلیل مسائل فنی و کمک به هیأت مدیره در بررسی پرونده­ های خاص فنی را از جمله وظایف مهم این شورا ذکر کرد.
گفتنی است دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در احکام جداگانه ای به ترتیب مسعود بادین ، نورالهی، فرامرز خجیر ، داود سرایی و داود خوشنویسان را به عنوان معاونت های فنی بیمه­ های اموال، مالی و اقتصادی، توسعه و برنامه ­ریزی، مدیر امور مالی و رییس شورای فنی بیمه آسیا منصوب کرد




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.