برگزاری چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا در اردیبهشت ماه

برگزاری چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا در اردیبهشت ماه

یک‌شنبه, مارس 26, 2017 - 12:28 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی با همکاری گروه مالکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار می شود.

به گزارش دیوآن اقتصاد به نقل از ایبِنا، به دنبال برگزاری سه دوره موفق از همایش تجاری ایران و اروپا در شهرهای تهران و فرانفکورت، چهارمین همایش تجاری ایران و اروپا با هدف ایجاد فضاهای مناسب و مستمر جهت معرفی هر چه بیشتر فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در حاشیه سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی نمایشگاهی تخصصی با هدف ایجاد فضایی جدی‌تر برای معرفی و شناساندن متقابل فعالان تجاری ایرانی و اروپایی و خدمات آنها فراهم شود.
طی سال‌های گذشته به لطف توافق تاریخی برجام درهای کشور به سوی سرمایه گذاران خارجی پیش از پیش گشوده شده است و شاهد گسترش تعاملات تجاری بین المللی با ایران هستیم بنابراین برگزار این همایش‌ها می‌تواند زمینه همکاری بیشتر فعالان اقتصادی ایران با سایر کشورها را فراهم کند.
تبادل نظر اندیشمندان، صاحبنظران و متخصصان حوزه های مختلف اقتصادی، حضور فعال شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی ، برگزاری نشست‌های متقابل خصوصی میان اشخاص، شرکت ها و موسسات اروپایی و همچنین همتایان ایرانی، فراهم شدن پلتفرمی برای ملاقات با مشتریان و یا شرکای تجاری احتمالی آتی و ساخت شبکه ارتباطات اختصاصی و شخصی و همچنین معرفی محصولات و خدمات مختلف از مهمترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.
همچنین قرار است در حاشیه همایش امسال نمایشگاهی تخصصی جهت معرفی دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه های مختلف اقتصادی برگزار شود. تلاش مجریان این همایش از اضافه کردن بخش نمایشگاهی حضور هرچه پرشورتر شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، توسعه کسب و کار شرکت‌ها و سازمان‌ها ، شناسایی فصل‌های مشترک همکاری با همتایان خارجی و در نهایت پیشرفت اقتصادی است.
یادآور می‌شود: آخرین مهلت اعلام مشارکت و حمایت برای حضور در این همایش ۳۰ فروردین ماه سال جاری و آخرین مهلت ثبت نام نیز دوم اردیبهشت ماه است.
متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۹۷ و ۸۸۶۵۷۳۹۵(۰۲۱) و دور نگار ۸۸۶۵۷۴۳۰ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در همایـش لازم اسـت از طریق وب‌سایت www.conf.mbri.ac.ir/bfie. مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.