بیمه 4 فروند هواپیمای جدید توسط بیمه ایران

بیمه 4 فروند هواپیمای جدید توسط بیمه ایران

چهارشنبه, می 17, 2017 - 13:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

4 فروند هواپیماهای جدید خریداری شده دیگر توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه کامل بدنه، مسئولیت ثالث و سرنشین بیمه ایران قرار گرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد ، مدیر بیمه های کشتی ، هواپیما وحمل کالای بیمه ایران با اعلام این خبر افزود : این 4 فروند هواپیما از نوع ATR72-600 و از ایمن ترین هواپیماهای توربوپراپ جهان است که روز گذشته تحویل شرکت هواپیمایی ایران ایر شد .
مجید رحمتی افزود : بر اساس قرارداد ایران ایر و شرکت سهامی بیمه ایران، هواپیماهای خریداری شده از مبدا پرواز در فرودگاه «تولوز» فرانسه و نیز پس از ورود به ایران به طور کامل تحت پوشش کامل بیمه ایران قرار گرفته اند.
وی صدور گواهی های بیمه ای مورد تایید کارخانه سازنده هواپیما و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را از الزامات بیمه ای تعیین شده برای تحویل 4 فروند هواپیمای مورد اشاره ، برشمرد وگفت : بیمه ایران با صدور این گواهی ها تنها شرکت بیمه ای است که تمامی هواپیماهای نوساز تحویل شده به ایران را تحت پوشش خود قرارداده است .
گفتنی است ، پیش از این نیز یک فروند هواپیمای ایرباس A321 و دو فروند هواپیمای ایرباس A330، توسط بیمه ایران بیمه کامل شده بودند .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.