رشد 35 درصدی حجم فعالیت ارزی بانک سپه

رشد 35 درصدی حجم فعالیت ارزی بانک سپه

سه‌شنبه, ژانویه 17, 2017 - 12:04 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بانک سپه از رشد 35 درصدی حجم فعالیت‌های ارزی بانک در سالروز خروج از تحریم خبرداد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد کاظم چقازردی در نشست پیگیری تسهیلات طرح‌های استان کرمان که با حضور استاندار کرمان، اعضای هیأت مدیره و روسای ادارات کل تسهیلات و بررسی طرح‌های بانک سپه و نیز تنی چند از صنعتگران استان کرمان برگزار شد، اظهارداشت: از تلاش‌های استاندار پرتلاش کرمان تشکر کرده و از اینکه دلسوزانه در این جلسه حضور یافته و در پی رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تحت مدیریت خویش است قدردانی می‌کنم.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه این بانک در سالروز خروج خود از تحریم‌ها قرار دارد و در این یکسال اقدامات اساسی در زمینه گسترش فعالیت‌های ارزی انجام داده است، گفت: از جمله موفقیت‌های این بانک فعال سازی شعب خارجی و رشد 35 درصدی حجم فعالیت‌های ارزی است.
وی از تحولات اقتصادی، اجتماعی و ... صورت گرفته در استان کرمان یاد کرد و گفت: الگوی مورد استفاده در استان کرمان با تدبیر و هدایت استاندار، الگوی جدیدی از توسعه است که مبتنی بر توانمندسازی منطقه است.
مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه قدیمی‌ترین بانک ایرانی است که پس از خروج از تحریم‌های نامشروع و غیرقانونی، عملکرد مطلوبی در بخش فعالیت‌های ارزی داشته است.
وی افزود: بانک سپه اولین بانکی بود که به پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اقدام کرد و این مهم همچنان از اولویت‌های این بانک است.
چقازردی اظهار امیدواری کرد که با این همدلی‌ها گام‌های موثری در راستای توسعه اقتصادی کشور و استان کرمان برداشته شود.
در نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه با استاندار کرمان و هیات همراه ضمن بررسی وضعیت موجود، در خصوص راه‌های رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان و نحوه حمایت بانک سپه از آنها گفتگو شد.
براساس این گزارش، یکی از همین واحدها که با سرمایه گذاری و حمایت‌های بانک سپه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، رسما در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.