سطح پورت فیبرنوری مخابرات 3 برابر می شود

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

سطح پورت فیبرنوری مخابرات 3 برابر می شود

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه این شرکت سال گذشته یک میلیون پورت فیبر نوری کشیده است، گفت: امسال این رقم تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، برات قنبری در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات افزود: 12 میلیارد ریال (یک میلیارد و 200 میلیون تومان) سرمایه گذاری برای توسعه یک میلیون پوت فیبرنوری انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شرکت مخابرات یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور است، افزود: این شرکت توانسته یکصد هزار اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در کشور ایجاد کند.

قنبری به توسعه های ایجاد شده در این شرکت اشاره کرد و گفت: تلاش می شود همه این توسعه ها ، امسال سه تا چهار برابر افزایش یابد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات، فضای مجازی را بخش پیشران توسعه کشور معرفی کرد و افزود: از آنجا که تقاضا برای توسعه فضای مجازی در کشور بالا است، مخابرات باید برای توسعه زیر ساخت ها بیش از پیش تلاش کند.

قنبری توسعه شبکه های «آی پی IP» (آدرس اینترنتی) محور و فیبرنوری را از برنامه های جدی مخابرات برای امسال عنوان کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بازار «آی سی تی ICT »(ارتباطات وفناوری اطلاعات) کشور باید بزرگ شود و هرچه تعداد بازیگران این بخش افزایش یابد به بزرگتر شدن اندازه بازار کمک خواهد کرد.

قنبری ابراز امیدواری کرد پنج سال آینده، مخابرات حماسه بزرگی در همه بخش ها ایجاد کند.

مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران در محل پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.