سه مرحله ثبات در بیمه دی

سه مرحله ثبات در بیمه دی

سه‌شنبه, ژوئن 20, 2017 - 08:50 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عوارض های نیروی انتظامی، گمرک، وزارت بهداشت و مالیات ارزش افزوده که به بیمه تعلق می گیرد موجب شده تا توسعه آن با مشکل مواجه شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجید بختیاری، مدیر عامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه برای ایجاد حالت ثبات در بیمه دی سه مرحله را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: در مرحله اول تمامی تعهدات، سامان دهی و پرداخت شد به گونه ای که وضعیت داخلی شرکت به آرامش رسید.
بختیاری گفت: در مرحله دوم سرمایه شرکت را به 250 میلیارد تومان افزایش دادیم و در ادامه برنامه های راهبردی و چارچوب های کلی را تنظیم کردیم.
وی مرحله سوم از برنامه ریزی عبور بحران را شکوفایی شرکت بیمه دی دانست و خاطر نشان کرد: در این مرحله شرکت با ارائه محصولات و خدمات بهتر توانست به عنوان یک نهاد فنی و منطقی در صنعت بیمه خود را معرفی کند به گونه ای که در سه سال گذشته سه مرحله ارتقاء توانمندی مالی داشته است.
بختیاری وضعیت رشد بیمه نامه را متناسب با ساختار شرکت بیمه دی دانست و اظهار کرد: وضعیت نیروی انسانی و سازمانی شرکت سامان دهی شده است و در حال حاضر روی برنامه های توسعه ای آینده تمرکز کرده ایم و مدنظر داریم محصولات منحصر به فردی را به خصوص در حوزه های بیمه عمر به بازار عرضه کنیم و در این زمینه سرمایه گذاری های خوبی انجام دادیم.
مدیر عامل شرکت بیمه دی؛ مازندران را یکی از استان های مهم کشور برشمرد و گفت: منابع طبیعی، نیروی انسانی، نرخ بالای سواد و ظرفیت های مناسب اقتصادی زمینه های مستعدی برای حضور بیشتر بیمه گران در مازندران فراهم کرده است.
وی کشش بازار بیمه ای مازندران را در خور توجه دانست و خاطرنشان کرد: شرکت بیمه دی با درک درست از جایگاه مازندران مدیران توانمندی را در شعبه های ساری و آمل انتخاب کرده و امیدواریم در ادامه شاهد توسعه بیشتر خدمات دهی بیمه دی در این استان باشیم.
بختیاری به فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بیمه دی اشاره کرد و گفت: به جای فروش احساسی، فروش فنی و منطقی را در حوزه بیمه عمر و سرمایه گذاری در نظر داریم که نتیجه مدت ها مطالعه و حضور در جشنواره ها و کمپین های تخصصی است.
وی از فروش محصولات جدید بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه دی در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: بسترهای لازم و اقدامات مقتضی برای ورود تاثیرگذار در بازار بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط کارشناسان خبره بیمه دی ایجاد شده است و از نیمه دوم امسال به صورت جدی وارد کار خواهیم شد.
بختیاری خدمات شرکت بیمه دی را متعلق به تمامی مردم ایران دانست و گفت: توفیق داریم که سهام عمده شرکت بیمه دی متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است اما علاوه بر توجه ویژه به این قشر معزز در بسیاری از بخش های دیگر اقتصادی ورود پیدا کرده ایم.
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: در حال حاضر فاز 13 پارس جنوبی، گمرک، برخی نیروگاه های برق و خودروسازان از خدمات بیمه ای شرکت بیمه دی بهره می برند و طرف قرارداد هستند.
وی نقطه قوت شرکت بیمه دی را توجه به پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن دانست و گفت: سعی کردیم توازن بیمه نامه ها را رعایت کنیم و اصول فنی را درنظر داشته باشیم.
بختیاری در انتقاد از عملکرد دولت ها نسبت به اخذ عوارض و مالیات از شرکت های بیمه گفت: یکی از دلایل کاهش ضریب نفوذ بیمه و کمرنگ بودن محصولات بیمه ای در بین مردم جامعه، نگاه حاکمیت و دولتمردان به بیمه است که نمی توان آن را نگاه حمایتی دانست.
مدیر عامل شرکت بیمه دی در ادامه افزود: عوارض های نیروی انتظامی، گمرک، وزارت بهداشت و مالیات ارزش افزوده که به بیمه تعلق می گیرد موجب شده تا توسعه آن با مشکل مواجه شود.
وی با بیان اینکه توسعه مصرف محصولات بیمه ای نیازمند به فرهنگ سازی جامع دارد، اظهار کرد: باید مردم نسبت به فواید خرید بیمه نامه ها آگاهی یابند که این مهم بدون همکاری دولتمردان در همه دستگاه ها رقم نخواهد خورد.
مدیر عامل شرکت یمه دی در ادامه تاکید کرد: عوارض بر بیمه، مالیات تکلیفی و مالیات ارزش افزوده نسبت به بیمه مطلوب محاسبه نمی شود اگر می خواهیم مردم توجه بیشتری به بیمه داشته باشند باید این عوارض ها کم شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.