شبکه اجتماعی «بله» راه دگرگونی بانکداری نوین را هموار کرد

مدیرعامل بانک ملی:

شبکه اجتماعی «بله» راه دگرگونی بانکداری نوین را هموار کرد

سه‌شنبه, ژولیه 25, 2017 - 14:31 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بانک ملی ایران می گوید: نرم افزار «بله» که امکان پرداخت و درخواست پول را در داخل و خارجی از کشور بر روی شبکه اجتماعی فراهم کرد، راه دگرگونی بانکداری نوین را هموار کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، «محمدرضا حسین زاده» در نمایشگاه الکامپ گفت: نرم افزار(اپلیکیشن) ایرانی پرداخت و درخواست پول از طریق شبکه اجتماعی موسوم به «بله» در بیست سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران آغاز بکارکرد.
وی افزود: به کمک این شبکه اجتماعی علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت ودر خواست پول ، امکان گفت و گو، ارسال فیلم وعکس، همچون شبکه اجتماعی تلگرام وجود دارد.
حسین زاده اظهار داشت: با بهره برداری از شبکه اجتماعی «بله» مردم می توانند عملیات پرداخت و درخواست پول را در خارج از کشور از طریق این نرم افزار موبایلی به راحتی انجام دهند و این امکان فراهم شده است تا مردم به آسانی بتوانند پرداخت عوارض خروج از کشور و جرایم رانندگی را بدون حضور در محل و از طریق نرم افزارموبایلی انجام دهند.
مدیر عامل بانک ملی گفت: سرمایه گذاری و برنامه ریزی در حوزه فناوری اطلاعات(آی تی) و نوآوری های بانکداری نوین از برنامه ها و اهداف بزرگ بانک ملی جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم با ظرفیت ها و توانمندی های گروه داده ورزی سداد شاهد پیشرفت های چشمگیر و روزآمد در این حوزه باشیم.
در این بازدید ، آقایان «خاتونی» و «پناهی» اعضای هیات مدیره بانک ملی و تنی چند ازمدیران ارشد این بانک حضور داشتند، «فرامرزخالقی» مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد و «سید ناصرطاهری» مدیرعامل شرکت پارس ، «محمد مهدی صادق» مدیرعامل پاس و«مجید شکوهی» مدیرعامل پیشگامان به ترتیب درباره سامانه «بام»، پیام رسان «بله»، سیستم مدیریت مصرف انرژی، ایوا و کارت های اعتباری و همچنین آخرین نورآری های گروه داده ورزی سداد توضیحاتی ارائه دادند.
غرفه گروه داده ورزی سداد که در نوع خود بزرگترین ومتفاوت ترین غرفه نمایشگاه الکامپ 23 بود ، طی چهار روز مورد استقبال کم نظیر بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفته بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.