قدردانی وزیر ارتباطات از مخابرات برای برقراری شبکه ارتباطی پایدار در انتخابات

قدردانی وزیر ارتباطات از مخابرات برای برقراری شبکه ارتباطی پایدار در انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سازمان ها و اپراتورهای ارتباطی کشور به دلیل برقراری شبکه ارتباطی پایدار در ایام انتخابات،‌ قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، محمود واعظی در جلسه شواری فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از مدیران و مسوولان سازمان های و شرکت های ارتباطی افزود: در جریان بازدید هایی که در روزهای گذشته از ستاد انتخابات کشور، مرکز فرماندهی و کنترل شبکه ارتباطی کشور در وزارت ارتباطات داشتم، خوشبختانه روند فرآیند ارتباطات درجریان انتخابات به خوبی انجام و هیچ اختلالی در آن گزارش نشد.
وی تصریح کرد: از شرکت ها، سازمان ها و اپراتورهای ارتباطی همچون شرکت مخابرات ایران، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، همراه اول، ایرانسل و رایتل که در فرآیند برقراری ارتباطات کشور در ایام برگزاری انتخابات نقش موثری داشتند، قدردانی می کنم.
واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ای که مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه آفریدند، اشاره کرد و گفت : این حماسه باعث عزت، اقتدار و انسجام و وحدت ملی شد و قطعا' مسوولیت دولت دوازدهم بیشتر می شود تا برای قدرشناسی از مردم ایران خدمت بیشتری انجام دهد و برای رفع مشکلات، معیشت، بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی با اتکا و حمایت مردم، تلاش بیشتری کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.