لزوم بازنگری در زنجیره ارزش صنعت بیمه

لزوم بازنگری در زنجیره ارزش صنعت بیمه

سه‌شنبه, ژولیه 25, 2017 - 14:47 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بیمه دی از استارت آپ های نوآورانه در حوزه بیمه حمایت می کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجید بختیاری، مدیر عامل بیمه دی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، نمایشگاه امسال را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت که آینده درخشانی در حوزه های کارآفرینی را پیش بینی می کند.
بر اساس این گزارش: بختیاری یکی از مهم ترین بحث های بیمه را کوشش برای بهبود ضریب نفوذ بیمه در بین مردم دانست و گفت: برای این کار باید ابتدا در زنجیره ارزش صنعت بیمه بازنگری کنیم.
وی افزود: یکی از فعالیت های خوب این حوزه می تواند نهادسازی در زنجیره ارزش بیمه باشد. خیلی از فعالیت ها را لازم نیست شرکت های بیمه انجام دهند بلکه می توانند نهادسازی کنند. در بخشهای مختلفی مانند صدور بیمه ، خسارت، ارزیابی، مشاوره آموزش و ... اینجاست که استارت آپ ها می توانند وارد میدان شده و ایفای نقش کنند. می توانند الگوهای موفق را مبنا قرار داده و با افزودن خلاقیت و نوآوری های دیگر، تحولی را در صنعت بیمه به وجود آورند.
وی در ادامه بیان کرد: در برنامه راهبردی بیمه دی توسعه دیجیتالی محور اصلی کار قرار گرفته است ، حرکت های خوبی شکل گرفته و با این اقدامات سعی در متمایز کردن شرکت بیمه دی با سایر شرکت های بیمه ای کشور داریم.
بختیاری در پایان اظهار داشت که بیمه دی گوش شنوا برای کارآفرینان دارد و از استارت آپ های خلاقانه و پیشرو حمایت می کند. در تلاش هستیم با کمک استارت آپ ها و با استفاده از بسترهای الکترونیک خدمات رسانی در بخش کیفی و تنوع خدمات را ارتقاء ببخشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.