مجمع بیمه رازی برگزار شد

مجمع بیمه رازی برگزار شد

یک‌شنبه, ژولیه 23, 2017 - 10:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی برای بررسی صورت های مالی و ترازنامه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ در روز شنبه، سی و یکم تیر ماه ۱۳۹۶ ، با حضور ۹۴ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن چند منظوره ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهمن یزدخواستی به عنوان رئیس مجمع انتخاب و فرهاد خالقی و افشین تیرداد به عنوان ناظرین و محمد اصغری مدیر مالی شرکت به عنوان دبیرمجمع، یزدخواستی را در برگزاری جلسه یاری کردند.
گفتنی است اسمعیل ملکی و محمد حسین میرحسینی از شرکت هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و نازیلا بزرگی به همراه جعفری مدیر کل مالی به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جلسه حضور داشتند.
گزارش هیات مدیره توسط خالقی، قائم مقام مدیرعامل قرائت شد و پس از تبادل نظر افراد حاضر در مجمع، صورت های مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395، با اکثریت آرا به تصویب و بر اساس آن به ازای هر سهم 25 ریال سود تقسیم گردید.
لازم به ذکر است در جلسه ی فوق، مؤسسه سامان پندار به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی شرکت بیمه رازی انتخاب شدند و افسانه حاتمی نیز به عنوان اکچوئر شرکت از مجمع رأی تأیید گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.