مجمع عمومی بانک انصار برگزار شد

مجمع عمومی بانک انصار برگزار شد

یک‌شنبه, ژولیه 23, 2017 - 14:20 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مجمع عمومی عادی و سالانه بانک انصار برگزار و برای هر سهم ۱۵ تومان تقسیم سود شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجمع عمومی سالیانه بانک انصار با حضور بیش از ٧٥ درصد اعضا در سال همایش های رایزن برگزار شد.
در ابتدای این مراسم آیت اله ابراهیمی درباره عملکرد یک سال گذشته این بانک گفت: سال ۱۳۹۵ سالی بسیار پرتنش و سخت برای اقتصاد ایران بود که نتیجه آن در سیستم بانکی کشور نمایان شد.
وی با اعلام اینکه ۶۳۶ شعبه بانک انصار در کشور در حال فعالیت است، گفت:سیستم بانکی قادر به اتحاد و هم افزایی نیست و به طور حتم اینگونه مشکلات در آینده برای این سیستم مشکل آفرین خواهد بود.
ابراهیمی ادامه داد: منابع قرض الحسنه جاری و پس انداز بانک طی یک سال گذشته به ترتیب ۳۲ و ۳۷ درصد رشد داشته اند و هم اکنون رتبه نخست بانک های خصوصی در حوزه سپرده های قرض الحسنه و سپرده های جاری در اختیار بانک انصار است.
این مقام مسئول با بیان اینکه بانک انصار ششمین بانک خصوصی کشور در حوزه جذب منابع است، افزود: کسب چنین رتبه ای در حالی بود که ما برای جذب منابع مورد نیاز با هیچ بانکی همراه نشدیم.
به گفته ابراهیمی، بانک انصار رتبه اول را از نظر سپرده های ریالی در اختیار دارد و همچنین هزینه های جذب سپرده نیز در بانک کاهش دو درصدی داشته است.
همچنین وی درباره اقدامات اجتماعی بانک طی یک سال گذشته، گفت: تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی از سوی بانک انصار، طرح حاتم کارت که مختص خرید کالای ایرانی و همچنین آزادی 600 محکوم به حبس از سوی بانک از جمله اقدامات اجتماعی و از افتخارات بانک انصار است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.