مشکل کشور ضعف ایمنی و کنترل ریسک است

مدیر عامل بیمه تجارت نو:

مشکل کشور ضعف ایمنی و کنترل ریسک است

چهارشنبه, می 17, 2017 - 09:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

آنچه که از دولت جدید انتظار می رود آن است که استانداردهای ایمنی را تعریف، ریسک را کاهش و در سطح ملی تقسیم وظایف کند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی محمد عباس زادگان، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو در خصوص مهمترین اولویت های اقتصادی در حوزه بیمه که لازم است مورد توجه دولت جدید پس از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار بگیرد، گفت: حل مشکل عدم ایمنی و کنترل ریسک، از مهمترین اولویت هایی است که دولت دوازدهم می بایست اهتمام ویژه ای در این باره داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر این دو مورد از جدی‌ترین مشکلات کشور است که در بخش حمل و نقل به ویژه حمل و نقل زمینی، در واحدهای تولیدی و در بخش انرژی وجود دارد و به همین دلیل سرمایه های زیادی، چه سرمایه و منابع انسانی و چه سرمایه و منابع مالی را در آن ریسک از دست می دهیم.

«عباس زادگان» کمک به افزایش ایمنی سرمایه و منابع انسانی را از مهمترین مسائل مورد توجه دولت جدید دانست و تصریح کرد: افزایش ایمنی بخش سرمایه، نیاز به تمهیدات واحدهای بزرگ تولیدی از جمله بخش انرژی دارد و لازم است که برای بهبود ایمنی این واحدها، مقررات جدید، روشها و ساختارهای جدیدی تعریف شود.

مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به حوادث جاده‌ای به اخبار پولی مالی گفت: هرسال حوادث جاده‌ای تعداد زیادی مجروح و کشته برجا می گذارد  و ما درصنعت بیمه بخشی از هزینه‌ها را به نیروی انتظامی می‌دهیم تا بتواند وضعیت جاده ها را بهبود بخشیده و ایمنی را افزایش دهد بنابراین لازم است که اهتمام ویژه و جدیدی صورت بگیرد تا این مقدار خطری که ما را در همه جا تهدید می کند به حداقل برسد.

«عباس زادگان» در پایان افزود: آنچه که از دولت جدید انتظار میرود آن است که بتوانیم استانداردهای ایمنی را تعریف و در سطح ملی تقسیم وظایف کنیم و همچنین بتوانیم کیفیت ایمنی را بالا برده و ریسک را کاهش دهیم./اخبار پولی مالی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.