نماینده محوری و توسعه بیمه های خرد از سیاست های راهبردی بیمه آرمان عنوان شد

نماینده محوری و توسعه بیمه های خرد از سیاست های راهبردی بیمه آرمان عنوان شد

دوشنبه, ژانویه 16, 2017 - 12:04 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

هادی رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان در دیدار کارکنان و نمایندگان رشت و بندرانزلی، سیاست های راهبردی این شرکت را نماینده محوری و توسعه بیمه های خُرد عنوان کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، رئیس الذاکرین در این دیدار که با استقبال گرم و پرشور کارکنان و نمایندگان همراه بود، بر توسعه فعالیت های این شرکت در راستای رعایت اصول بیمه گری، افزایش توان علمی و حرفه ای و تکریم مشتریان و بیمه گذاران تأکید کرد.

وی سیاست و رویکرد جدید این شرکت را توسعه بیمه های خُرد بویژه بیمه های زندگی عنوان و از تلاش نمایندگان در بازاریابی و فروش این نوع بیمه نامه ها قدردانی کرد و خواستار افزایش سهم این رشته در بازار شد.

معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان نقش نمايندگان را نقش اساسي و در خط مقدم و حائز اهميت دانست و گفت: طبيعي است كه مسئولان ارشد شركت بيمه هم متناسب با اين نقش بايد هم جبران مناسب زحمات آنها را بكند و هم امكانات لازم را در اختيار آنها قرار دهد و شركت را طوری اداره كنند كه نمايندگان بتوانند با تكيه بر عملكرد موفق شركت، بازاريابي نمايند.

رئیس الذاکرین افزود: بیمه آرمان برای افزایش سهم خود در بازار لازم است در آداب و عرف بيمه گري، اطلاع رساني و بازاريابي و در برخورد با مشتريان تجديد نظر كند و اكثر اين توقع از نمایندگانی است كه بیش از 80 درصد بازار را شناسايي و براي آن بيمه نامه صادر مي كنند.

در این جلسه که سعید فاضلی مدیر نظارت بر امور شعب و نمایندگان بیمه آرمان نیز حضور داشت، کارکنان و نمایندگان مسائل و دغدغه های خود را با ایشان در میان گذاشتند و خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.