هشت کتاب جدید انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود

هشت کتاب جدید انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود

یک‌شنبه, نوامبر 20, 2016 - 09:55 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

انتشارات «کارگزار روابط عمومی» هشت کتاب جدید در حوزه روابط عمومی منتشر می‌کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، این کتاب‌ها عبارتند از:

1- مدیریت مستندسازی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در دو بخش و یازده گفتار و در 130 صفحه در قطع وزیری منتشر می شود.
در باره کتاب: اصول راهنماي مذكور به ما مي‌آموزد كه دوران انباشت دانش فردي سپري شده و به سوي دوراني شتابان در حال حركت هستيم كه به آن دورة ثبت و نگهداري دانش مي‌گويند: يعني دورة نظام‌يافته مدارك و سوابق و تجربيات ارزشمند و انتقال صحيح آن به سايرين در ابعاد وسيع براي جلوگيري از تكرار روش‌هاي خوب قبلي، صرفه‌جويي در زمان و هزينه، بهره‌گيري از دانش و تجربيات گذشته، كيفي‌سازي فعاليت‌ها و در نهايت بهبود عملكرد و بالا بردن كيفيت زندگي.
اما وضع و حال مستندسازي در حوزة گرانقدر روابط‎ عمومي به گونه ديگري است و متأسفانه بايد اقرار كرد كه در سال‌هاي اخير، اين موضوع به صورت هدفمند و روشمند مورد توجه كارگزاران روابط ‎عمومي واقع نشده است. همچنين اين امر موجب گرديده تا ثبت و ضبط فعاليت‌ها و مطالب ارزشمند مورد غفلت قرار گيرد. در حالي كه امروزه غالب كشورهاي مترقي در حوزه روابط‎ عمومي، ارزش و اهميت ويژه‌اي براي مستندسازي قایل بوده و سرمايه‌گذاري قابل توجهي در اين بخش انجام مي‌دهند.

2- سخنرایی های برگزیده عصر ما تالیف های‌ول ویلیامز ترجمه زهرا بابازاده گان: این کتاب در 128 صفحه و در قطع وزیری رنگی منتشر می شود.
در باره کتاب: سخنرانی‌هایی که در این کتاب آمده و محلّ بحث واقع شده جریان اندیشه‌ها و هماهنگی قدرت‌هایی را منعکس می‌سازد که جهان امروز ما را پدید آورده است. بیشتر این سخنران‌ها توسّط سیاست‌مداران و رهبران ملّی ایراد شده که مقصود آنها بیان فوریت پیامشان و صحّت حقیقت آنها بوده است. بسیاری از آنها به نحوی مردم‌سالارانه و با کلام خود بر مسند قدرت تکّیه زدند، و اساساً در اوج قدرت و نفوذ خویش سخن گفتند، انعکاسی از فصاحت و شیوایی در ترغیب دیگران است که در طول دوران شغلی تعلیم دیده‌اند.

3- استانداردهای روابط عمومی/ جلد سوم: این کتاب در 200 صفحه قطع رحلی که توسط جمعی از نویسندگان تهیه شده منتشر می شود.
در باره کتاب: این کتاب در دو بخش فرآیندها، راهنماها و استانداردها تهیه شده است.

4- آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی: این کتاب در 192 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.
در باره کتاب: این کتاب مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است.

5- مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در 370 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.
در باره کتاب: این کتاب دارای هفت بخش؛ تاریخچه پاسخگویی، پاسخگویی در ایران، طبیعت و تعریف پاسخگویی، نظریه های پاسخگویی، ارزیابی پاسخگویی و فرآیندها می باشد.

6- مدیریت محتوا تالیف حسن ربیعی: این کتاب در 122 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.
در باره کتاب: استانداردهای تولید محتوا، استراتژی محتوا، شیوه تولید محتوا، سیستم مدیریت محتوا، ویژگی های محتوای خوب، و غیره برخی بخش های این کتاب است.

7- باور کن، روابط ‏عمومي مرده است؟ تالیف رابرت فيليپس: این کتاب در 211 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.
در باره کتاب: رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسّسۀ روابط عمومی جهان بود. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسّسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقّی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خطّ مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند.

8- 50 راز ترغیب و تشویق تالیف زهرا بابازاده گان: این کتاب در 172 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.