همایش دورنمای اقتصادی سال ۹۶ برگزار می‌شود

همایش دورنمای اقتصادی سال ۹۶ برگزار می‌شود

چهارشنبه, فوریه 15, 2017 - 12:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

دبیر همایش دورنمای اقتصادی سال ۹۶ از برگزاری این همایش در اسفندماه سال جاری خبرداد و گفت:‌ در این همایش به دنبال ارائه نقشه راهی در مورد اقتصاد کشور هستیم.

 به گزارش دیوان اقتصاد، امیر رضا حسنی در یک نشست خبری از برگزاری همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال ۹۶ خبرداد و گفت: پرسش و پاسخ‌ها و مطالبی که در این همایش مطرح خواهد شد، باعث تمایز این همایش شده است. همچنین در این همایش اساتید و صاحب نظران به دنبال ارائه نقشه راهی در مورد اقتصاد کشور هستند.

مدیرعامل مؤسسه اقتصاد ایرانیان در ادامه گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در این همایش درباره اشتباهات رایج سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها، آینده‌پژوهی و تمرکز هیئت‌مدیره‌ها بر روی سود، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر همایش دورنمای اقتصادی ایران در سال ۹۶ توضیح داد: در این همایش به این تئوری اشاره می‌شود که پایه رشد اقتصادی و رشد بهره‌وری شرکت‌های مختلف، تکنولوژی است و باید این توان را بالا ببریم تا رشد اقتصادی باثباتی را داشته باشیم.

حسنی ادامه داد: در دوره قبلی همایش ۴۱۷ جمله کلیدی گفته شده؛ ضمن اینکه حدود ۷۵ درصد از پیش‌بینی‌های این بخش محقق شده است. این همایش تلنگری برای سرمایه‌گذاران است که چطور می توانند از این اطلاعات برای تصمیم گیری آینده استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: بنابراین با توجه به تصویب بودجه کشور در هر سال، تلاش شده تا این همایش را در اسفندماه برگزار کنیم که امسال هم، نهم اسفند در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی این گردهمایی را ترتیب داده‌ایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.