وجه التزام تسهیلات بانک مهر اقتصاد بخشوده می شود

وجه التزام تسهیلات بانک مهر اقتصاد بخشوده می شود

یک‌شنبه, دسامبر 4, 2016 - 10:39 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از بخشودگی وجه التزامِ تسهیلاتِ مشتریانی که تا پایان سال اقدام به تعیین تکلیف و یا تسویه بدهی خود کنند، خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این رابطه، گفت: مشتریانی که از تسهیلات این بانک استفاده و در سر رسید مقرر نسبت به پرداخت اقساط و تسویه اصل و فرع آن اقدام نکرده اند می توانند با پرداخت کل بدهی و یا اقساط معوقِ هر یک از قرار دادها از بخشودگی جرائم دیر کرد وجه التزام بهره مند شوند.
ایمانی افزود: این طرح با عنوان "مهر ماندگار" در راستای تکریم مشتریان و افزایش توان تسهیلات دهی بانک به بخش های مختلف اقتصاد و آحاد هموطنان گرامی از بیست و نهم آبان ماه تا بیست و نهم اسفند ماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح بانک مهر اقتصاد با استفاده از مشوق هایی همچون بخشش وجه التزام و امهال، وجوه بلوکه شده و معوق را جمع آوری و در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور، مجدداً سرمایه گذاری می کند، لذا افرادی که به دلایل مختلف نتوانسته اند اقساط تسهیلات خود را بازپرداخت نمایند، می توانند تا پایان سال با مراجعه به شعب بانک از مزایای بی نظیر این طرح استفاده نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.