پیگیری جدی سازمان بورس برای برخورد با کانال‌های بورسی تلگرام

عضو شورای عالی بورس خبر داد:

پیگیری جدی سازمان بورس برای برخورد با کانال‌های بورسی تلگرام

جمعه, فوریه 17, 2017 - 12:42 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو شورای عالی بورس با اشاره به برخور قاطع سازمان با متخلفان و دارندگان شبکه های اجتماعی و موسسات غیر قانونی،گفت: مقصر اصلی زیان سهامداری که با اطلاعات این شبکه ها خرید و فروش می کند خود فرد است که بدون بررسی اعتماد می کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مصطفی حقیقی مهماندار در گفت وگو با تسنیم، در مورد شبکه های مجازی از جمله کانال های تلگرامی و تأثیرات آن بر روی بازار سرمایه اظهار داشت: اکثر این شبکه ها و کانال هایی که وجود دارد غیر قانونی و بدون مجوز هستند بنابراین سازمان بورس نیز به شدت پیگیر این موضوع بوده و در صورت مشاهده و قطعی شدن تخلفی در این زمینه به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مردم نباید به این شبکه ها اعتماد کنند،گفت: وقتی موسسه ای اقدام به تبلیغ و تحلیل می کند بنابراین ابتدا باید در برخورد با شبکه ها و موسساتی که آنها را نمی شناسیم از داشتن مجوز رسمی آن مطمئن شویم و در صورت غیر مجاز بودن، به محض اینکه سازمان متوجه شود،برخورد لازم صورت می گیرد.
به گفته حقیقی؛ در زمینه شبکه ها و موسسات غیر معتبر، بازار سرمایه نیز باید اطلاع رسانی کامل و دقیق انجام دهد تا سطح آگاهی مردم بیشتر شود و در مقابل اگر کسی نپذیرفت باید بدانند که مقصر خوشان هستند که به توصیه های نهاد مربوطه گوش نداده اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.