چگونه با بیمه عمر و پس انداز میلیونر شویم؟

چگونه با بیمه عمر و پس انداز میلیونر شویم؟

شنبه, دسامبر 3, 2016 - 15:22 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

شاید بسیاری از مردم در اندیشه سرمایه گذاری و تبدیل اندوخته اندک خود به سرمایه ای عظیم باشند با این هدف که اصل سرمایه آن ها دچار ریسک نشده و یا در امور مربوط به زندگی روزمره خود درمانده نشوند. هریک از ما ممکن است راه های مختلفی را به اینگونه افراد پیشنهاد کنیم.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اقتصادتهران:،به طور مثال سرمایه گذاری در بورس، سپرده گذاری در بانک، خرید ملک، خرید طلا یا سکه و یا خرید و فروش ارز. به طور حتم تمام این موارد، دارای رسیک هایی است که ممکن است فرد را دچار تردید نماید. حتی سرمایه گذاری در بانک نیز با ریسک هایی همراه است اعم از کاهش یا افزایش نرخ سود بانک که در هر صورت نوعی ریسک دارد.
شاید به ذهن خیلی از افراد هم نرسد که خرید بیمه نامه عمر و پس انداز یکی از بهترین راه هایی است که نه تنها ریسک ندارد بلکه حتما سود قابل توجهی به فرد بیمه گذار ارائه می دهد و این در حالی است که نیاز به سرمایه گذاری زیادی نیز نداشته و می توان با اندک سرمایه ای به این مهم دست یافت. این در حالی است که بسیاری از افراد شاید تنها نام بیمه عمر را شنیده باشند و از مزایای این بیمه نامه آگاهی نداشته باشند.
اگرچه ضعف اطلاع رسانی و نیز ناآگاهی برخی از عرضه کنندگان این بیمه نامه در بسیاری موارد برای ناشناخته ماندن این رشته بیمه ای مزید بر علت شده است اما این دلیلی نیست که هریک از ما برای یکبار هم که شده به یکی از نمایندگی های یکی از شرکت های بیمه در کشور به منظور آگاهی از مزایای این بیمه نامه مراجعه نکنیم.
شاید بیان مزایا و منفعت های این رشته بیمه ای در این مقال نگنجد اما به اختصار می توان به برخی از مزایای آن اشاره کرد:
-چندین برابر شدن سرمایه فرد بیمه گذار در یک بازه زمانی.
– استفاده از وام در مدت استفاده از این بیمه نامه بدون ضامن.
– کنار گذاشتن تنها بخش اندکی از درآمد فرد ( به طور مثال ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان و یا بیشتر به دلخواه بیمه گذار) و دریافت چندین برابر آن در سال های بعد.
– حمایت از فرد سرپرست خانوار و نیز خانواده تحت پوشش وی به هنگام حادثه.
– پوشش های بیمه ای درمان.
– رفع دغدغه های مربوط به نداشتن پس انداز و مستمری در سال های کهولت فرد بیمه گذار.
و بسیاری دیگر از مزایایی که تمام آن به فرد بیمه گذار، بیمه شده و احیاناً ذینفعان وی ( در صورت نبود فرد در قید حیات) بر می گردد.
بنابراین تا دیر نشده تنها ۱۰ دقیقه وقت گذاشته و با مراجعه به یکی از نمایندگی های هر شرکت بیمه ای در کشور از مزایای بیشمار این بیمه نامه مطلع شده و با خرید یک بیمه نامه آینده خود را بیمه کنیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.