صدا و سيمايي ها جام جم را پس از انتخابات مي فروشند!!!!!

براساس پيش بيني ديوان اقتصاد؛

صدا و سيمايي ها جام جم را پس از انتخابات مي فروشند!!!!!

پنج‌شنبه, می 11, 2017 - 09:04 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

صدا و سيما به عنوان تنها رسانه ديداري و شنيداري كشور تقريبا ١١٥ درصد برنامه ها و ٢٥٠ درصد ظرفيت مجري ها را وقف انتخابات ٩٦ كرده و در حالي كه طبق روال گذشته و حال و صد سال آينده ، برنامه سازان و مجري ها ، بي طرفي سازمان متبوع خود را نسبت به انتخابات و حمايت از كانديداي خاص به زبان هاي مختلف دم مي زنند تا جايي كه براي إثبات اين ادعا گاهي اوقات نقش عوامل پشت صحنه دكور مناظرات پررنگ تر از كانديداها مي شود ( يعني بالغ بر ٤٥ بار پشت صحنه دكورمناظرات را بدون ذره اي سانسور و با توضيحات مبسوط دكوراتور ها پخش كرده اند) ، در همين گيرودار يك اتفاق جديد كه شايد تا بحال دقت نكرده باشيد در سازمان صدا و سيما روي داده است و آن استفاده از يك گوينده در تمام بخش هاي خبري كه اين حركت خلاف روبه معمول سازمان صدا و سيماست!!!

حال بقيه مجري ها اگر با لباس مبدل در ستاد هاي انتخاباتي ( منظوريك ستاد انتخاباتي است) براي كسب و تنظيم اخبار در راستاي إثبات بي طرفي خود نباشند يا در خيابان ها و پشت درخت ها براي سوال هاي يهويي از مردم و جواب از خودشان كمين نكرده باشند ، تنها يك احتمال وجود دارد كه مسوولين صدا و سيماي بي طرف كشور در اعتراض به تهمت هاي طرفداري از كانديداي خاص و سانسور فيلم هاي تبليغاتي كانديداي ديگر ، قصد فروش جام جم و عزيمت به كره ماه را داشته باشند تا با فاصله گرفتن از زميني هاي قدر ناشناس ، جام جمي ديگر را از نو در فضا بنا نهند.
و در همين رابطه مجريان رويت نشده در روزهاي حساس انتخاباتي شايد در حال گرفتن مظنه از شهروندان ٤ درصدي در مناطق ٤ درصدي نشين ها هستند.
نشان دادن تصاوير زيباي شب هاي جام جم ( كه با شب هاي مسكو مقايسه شده است ) در پخش زنده كانديداها كه به گفتگوي خبري شبكه دو مي روند ، بيانگر شناساندن هر چه بيشتر جام جم به مشتريان البته فقط لاكچري و حاكي از تصميم قطعي فروش جام جم به خصوص ساختمان شيشه اي و استوديوي مناظرات از سوي مسوولين رسانه ملي است.
شنيده ها حاكي از آن است كه بعد از مناظرات و كاهش رفت و آمد كانديداها به جام جم ، صدا و سيما يي ها قصد دارند از طريق سايت هاي ديوار و شيپور و سامانه هاي أملاك آگهي فروش بزنند و از رهگذر افزايش آمار بينندگان برنامه هاي انتخاباتي كه در طول سال هاي تاسيس تلويزيون بي سابقه بوده ، با فروش سودآور جام جم و نقل مكان به ناكجا آباد هم اعتراض خود را نسبت به شائبه طرفداري از نامزدي خاص به گوش مردم برسانند و هم با ندادن آدرس و تلفن هاي جديد سازمان صدا و سيما به مردم آن ها را دچارعذاب وجدان كنند و با پول فروش جام جم ، معوقات ١٢٠ ساله تهيه كنندگان خدا بيامرز را به بازماندگانشان بدهند ( البته اگر دلشان بخواهد ) و با خيال راحت و دور از جشم مردم با مابقي پول فروش جام جم قلعه اي براي خود در كره ماه دست و پا كنند و مناظرات و برنامه هاي ضبطي كانديداهاي اين دوره كه راي هم نياوردند را آرشيو كرده و در ٤ سال بعد با كمك ١٤٠٠ درصدي هاي كره ماه با جابجايي سرها و صداها براي انتخابات ١٤٠٠ كره ماه پخش كنند و بازهم مثل كره زمين بر طبل بي طرفي رسانه خود بكوبند تا شايد طنين صداي طبلشان بر فراز ايران زمين مايه عبرت اين زميني هاي قدر ناشناس بشود ,باشد كه خدارند آنها را رستگار كند.
پس از فروش و عزيمت رسانه ملي به كره ماه از وضعيت گويندگان و مجريان انتخاباتي اطلاعي در دست نخواهد بود!!!!

*زهره مجتهدزاده*




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.