خدمت‌رسانی بیمه‌کوثر در ایام نوروز

خدمت‌رسانی بیمه‌کوثر در ایام نوروز

چهارشنبه, مارس 9, 2016 - 10:46 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

شعب اجرایی سراسر کشور بیمه‌کوثر در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال جدید آماده خدمت‌رسانی به آحاد مردم و بیمه‌شدگان است.

شعب اجرایی سراسر کشور بیمه‌کوثر در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال جدید آماده خدمت‌رسانی به آحاد مردم و بیمه‌شدگان است.
به گزارش بانک و اقتصاد در تاریخ‌های 28 و 29 اسفندماه سال‌جاری و 2، 3، 4، 6 و 12 فرورین‌ماه سال آینده تمامی شعب به تناسب وسعت و میزان پذیرش توریست و میهمان‌پذیری استان باحضور کارشناسان خسارت و صدور در محل شعبه به زیان‌دیدگان و مشتریان شرکت خدمات ارائه می‌دهند.
محمد اکبری‌راد از خدمت‌رسانی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان در ایام تعطیلات از ساعت 9صبح لغایت 14بعدازظهر در شعب سراسر کشور خبرداد و گفت: شعب سراسر کشور این شرکت تنها در روزهای یکم و سیزدهم فروردین‌ماه سال آینده تعطیل هستند.
وی با بیان اینکه حداقل 30درصد از نمایندگان فعال هر استان در محل نمایندگی خود در ایام یادشده حضور دارند، اظهارکرد: به‌منظور رفاه حال مردم شریف کشورمان فروش و صدور بیمه‌‌نامه‌ها و عملیات بیمه‌گری در شعب و نمایندگی‌های فعال سراسر کشور نیز در این ایام صورت می‌گیرد.
معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت با تأکید بر این امر که فعالیت نمایندگان منتخب استان‌ها در زمینه فروش بیمه‌های غیرخودرویی افزایش خواهد یافت، تصریح‌کرد: بیمه‌گذاران در هنگام مراجعه به نمایندگان می‌توانند پاسخ سئوالات مدنظر را دریافت یا بیمه‌نامه درخواستی خود را اخذ کنند.
محمد اکبری‌راد همکاری مدیران و کارکنان ستاد و شعب سراسر کشور با استانداری، شورای اداری استان، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، هلال‌احمر، قوه قضاییه و شورای حل اختلاف را عامل افزایش رضایت‌مندی و خرسندسازی آحاد جامعه دانست و خاطرنشان‌کرد: مدیران و مسئولان شرکت در این خصوص برنامه کشیک ایام تعطیلات پایان سال‌جاری و نیمه اول فروردین را به مراکز یاد شده اعلام کرده‌اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.