۲ اپراتور بزرگ پستی بزودی در کشور فعال می شود

۲ اپراتور بزرگ پستی بزودی در کشور فعال می شود

پنج‌شنبه, می 18, 2017 - 23:07 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سرپرست معاون برنامه ریزی و امور پشتیبانی شرکت ملی پست ایران گفت: 2 اپراتور بزرگ پستی در راستای ارائه خدمات در زمان کوتاه و دسترسی آسان تر مردم به خدمات پستی بزودی در کشور فعال می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، افشین احمدزاده در حاشیه افتتاح مرکز رشد و توسعه تجارت الکترونیک و کسب و کارهای دیجیتال در شهرکرد اظهار کرد: راه اندازی این اپراتورها مطابق برنامه ششم توسعه و در راستای اساسنامه شرکت ملی پست ایران و از سوی سازمان تنظیم مقررات کشور پیگیری می شود.
به گفته وی، نرم افزار «چاپ و ابلاغیه های بانکی« طی یکسال گذشته مطابق بند ج ماده 2 اساسنامه شرکت ملی پست در راستای صدور ابلاغیه های سازمان ها و بانک ها به اشخاص حقیقی و حقوقی در کشور عملیاتی شده است.
احمدزاده با بیان اینکه هم اینک خود پستچی گری در ایران از طریق هر سازمان صورت می گیرد، افزود: طبق اساسنامه شرکت ملی پست، خدمات دستگاهها باید به این شرکت واگذار شود که این نرم افزار در این راستا فعال شد.
سرپرست معاون برنامه ریزی و امور پشتیبانی شرکت ملی پست ایران گفت: با اقدامات نرم افزاری و الکترونیک سفرهای شهری و درون شهری کاهش یافته و در GDP پست نیز اثر مثبت دارد.
احمدزاده با بیان اینکه ایران نسبت به کشورهای توسعه یافته در بخش پست فاصله زیادی دارد، سرانه مرسوله پستی در ایران را 7 تا 10 مرسوله و در کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا 700 و اروپا 400 است.
به گفته وی، هم اینک 13 هزار نفر در شرکت ملی پست به صورت مستقیم مشغول بکار هستند که از طریق بخش های خصوصی و سرویس های پستی 46 هزار نفر در بخش پستی کشور فعالیت دارند.
سرپرست معاون برنامه ریزی و امور پشتیبانی شرکت ملی پست ایران گفت: هم اینک 10 هزار دفتر ICT روستایی، یکهزار و 500 دفتر رسمی شرکت پست و 5 هزار دفتر پیشخوان خدمات دولت فعال است که حدود 128 خدمت در این دفاتر به مردم ارائه می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.