60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

چهارشنبه, می 31, 2017 - 13:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 60 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کرده اند که هر فرد در هر استانی ثبت نام کرده باشد برای برنامه توجیهی در سامانه فنی و حرفه ای معرفی خواهد شد .

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، علی ربیعی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سامانه کارورزی از برنامه های دولت یازدهم بود که در سال گذشته در برخی از استانها به صورت آزمایشی اجرایی و بعد از رفع اشکالات در سال جاری به صورت سراسر عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و برای سال جاری بنا داریم 150 هزار نفر را ثبت نام کنیم و بین 6 تا 9 ماه مراحل کارورزی برایشان در نظر گرفته شده است .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: اگر کارگاهی بعد از کارورزی نسبت به حفظ نیروها اقدام کند حق بیمه کارگری را دولت پرداخت خواهد کرد.

ربیعی در خصوص بسته تولید و اشتغال ستاد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: این موضوع در اجزای ملی ، بخشی و استانی اجرایی شده است و رسته های آن نیز مشخص شده است .

وی اضافه کرد: در زمینه بسته تولید و اشتغال در بخش های آی. سی. تی و برخی دیگر از حوزه ها قراردادهای بین المللی نیز منعقد شده است .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.