برگزاری مسابقه آنلاین ماه باران توسط بانک ملی

برگزاری مسابقه آنلاین ماه باران توسط بانک ملی

پنج‌شنبه, ژوئن 1, 2017 - 07:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک ملی ایران در مسابقه آنلاین ماه باران به کودکان و نوجوانان جایزه می دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد، از سوی کانون جوانه ها برای کاربران کانون جوانه ها مسابقه ای طراحی شده که در آن سوالاتی با محوریت ماه مبارک رمضان مطرح می شودکه مسابقه دهندگان با هر پاسخ صحیح امتیاز کسب می کنند.
قطعا در میان اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران هستند کسانی که برای اولین بار روزه داری را تجربه می کنند و البته بعضی دیگر هم منتظر هستند تا سال بعد و یا سال های آینده، روزه بر آنها واجب شود و بتوانند روزه داری کنند،اما همه می توانند در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان شرکت کنند.
به همین منظور است که مسابقه ماه باران برای آموزش احکام روزه طراحی شده و شرکت کنندگان کودک و نوجوان می توانند به صورت آنلاین در مدت زمان 15 دقیقه و پاسخگویی به 10 سوال علاوه بر یادگیری احکام روزه داری و آشنایی با ماه مبارک رمضان، امتیاز آنلاین کسب کرده و جوایز خود را از این بانک دریافت کنند.
در این مسابقه آنلاین با اتمام سوالات و زمان پاسخ دهی، تعداد پرسش های درست، نادرست و همچنین امتیاز شرکت کننده نمایش داده خواهد شد.
قابل ذکر است که هر شخصی فقط یک مرتبه می تواند در این مسابقه شرکت کند و پس از پایان ماه مبارک رمضان به 50 نفر از شرکت کنندگان که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.