به روز رساني استانداردهاي بازاريابي در شعب ثامن

به روز رساني استانداردهاي بازاريابي در شعب ثامن

پنج‌شنبه, ژوئن 8, 2017 - 10:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سرپرست مديريت شعب يک تهران با تاکيد بر اولويت هاي ثامن در حوزه مشتري مداري، اولويت مهم شعب را بازاريابي، جذب و جلب اعتماد مشتريان دانست.

به گزارش دیوان اقتصاد، ناصر سيفي در نخستين جلسه بازاريابي سال 96 گفت: ساماندهي نيازهاي مشتريان را تنها با برنامه‌ريزي و ترسيم استراتژي مطلوب امکان‌پذير دانست.
سیفی افزود: بازاريابي يکي از ارکان مهم سازمان‌ها است که اين روند در ثامن بر اساس استانداردهاي روز در حال شکل‌گيري است.
همايون کيوانشکوهي کارشناس بازاريابي سرپرستي مديريت شعب يک تهران نيز در اين نشست گفت: روش‌هاي نوين بازار داري و بازاريابي سرفصل هاي مهم اين نشست بود که با بهره گيري از مدلswot توانسته ايم با به چالش کشيدن موسسه ، نسبت به شناسايي نقاط ضعف ،قوت ، فرصت‌ها و تهديدها نائل شويم.
وي افزود: بازار اقتصادي و مالي نيازمند نيازسنجي دقيق و همه‌جانبه مشتريان است و در اين حوزه ثامن، بايد به‌گونه‌اي نسبت به طراحي محصول اقدام شود که تمايل و توجه بخشي از جامعه را پوشش دهد.
کيوانشکوهي با تأکيد بر اهميت موضوع ارتباط با مشتري در شعب ثامن خاطرنشان کرد: ايجاد روابط صحيح و تيزهوشانه کارکنان در شعب يک ضرورت است که نيازمند برخورداري از مهارت‌هاي ارتباطي با مشتريان است، از همين رو بايد دقت نظر بيش‌ازپيش همکاران در شعبه مد نظر قرار گيرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.