سود سهام بانک مهر اقتصاد 52 درصد رشد کرد

سود سهام بانک مهر اقتصاد 52 درصد رشد کرد

یک‌شنبه, اوت 13, 2017 - 12:41 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک مهر اقتصاد به تازگی صورت های مالی منتهی به سال مالی 95 را ارائه کرده و طبق آمار اعلام شده سود هر سهم این بانک در مقایسه با سال مالی قبل با رشد 52 درصدی همراه شده است. سود هر سهم این بانک که در سال 94 مبلغ 117 ریال بود در سال مالی 95 با رشد 52 درصدی مبلغ 178 ریال محقق شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک مهر اقتصاد که با 12 هزار میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند،‌ در سال مالی منتهی به اسفند 95 مبلغ ۷۹هزار و ۹۹۱میلیارد ریال به عنوان سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در حساب های خود ثبت کرده که این مبلغ در مقایسه با سال مالی 94 با رشد 19 درصدی همراه شده است.

همچنین در سال مالی 95 این بانک مبلغ ۱۴هزار و ۲۷۷میلیارد ریال سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌گذاری‌ها محقق کرده و سود خالص بانک پس از رشد 52 درصدی به مبلغ ۲۱۳۸میلیارد ریال رسیده است. سود قابل تخصیص این بانک هم 98 درصد رشد کرد و در نهایت مبلغ ۲۴۳۴میلیارد ریال در حساب های بانک ثبت شد.

بنابراین گزارش سود انباشته بانک هم با رشد چشمگیر 108 درصدی در پایان سال مالی 95 به مبلغ ۲۱۱۳میلیارد رسید. سود انباشته بانک در پایان سال 94مبلغ ۱۰۱۵میلیارد ریال بود. به گزارش طلانیوز، جمع دارایی های این بانک که هیچ بدهی به بانک مرکزی و بانک های دیگر ندارد، در پایان سال 95 مبلغ ۵۳۶هزار و 17میلیارد ریال اعلام شد و اندوخته قانونی بانک با 55 درصد در مقایسه با سال مالی 94 به مبلغ ۹۰۰میلیارد و ۶۹۵میلیون ریال رسید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.