رونمایی از محصولات الکترونیک بانک صادرات

رونمایی از محصولات الکترونیک بانک صادرات

دوشنبه, اوت 14, 2017 - 21:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات شب گذشته ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگاراز محصولات جدید الکترونیک بانک نیز رونمایی کرد. 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایران اکونا در این جلسه مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه در سال 2017 اقتصاد بدون هزینه ملاک توسعه است، گفت: در عصر جدید ارتباطات به جای هزینه سرمایه ها در بخش سخت افزار باید بخش نرم افزار را تقویت کرد. 
زراعتی با بیان اینکه بانک صادرات با به کارگیری برنامه های جدید نرم افزاری در راستای توسعه ارتباطات الکترونیک پیشرو خواهد بود، گفت: در اپلیکیشن جدید بانک صادرات که بر روی اسکنر و موبایل نصب میشود علاوه بر اینکه تمامی عملیات تحت شتاب را پوشش می دهد فرمان پذیری صوتی دارد که از مزیتهای آن محسوب میشود. 
وی در ادامه همچنین از اسکنر رومیزی بانک که از شفافیت تصویری بالایی برخوردار است رونمایی کرد و گفت: احتمال خرابی این اسکنر بسیار پایین است و با قیمت کمتر از صد هزار تومان به صورت رقابتی عرضه میشود. 
مدیر عامل بانک صادرات در ادامه از کیوسکهای جدید بانک رونمایی کرد که بدون نقدینگی و ورود و خروج پول میتوان عملیات بانکی را انجام داد. 
دکتر لشکر بلوکی عضو هیات مدیره بانک نیزدر این مراسم یادآور شد که با شروع اجرای برنامه نقشه راه بانک صادرات که از ابتدای سالجاری عملیاتی شده، تحولات چشمگیری در این بانک بوجود خواهد امد و رضایت مشتریان از خدمات دهی بانک صادرات ایران افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان ساخت: محصولات جدید بانک صادرات در راه است.
همچنین در این مراسم آقای مردوخی کردستانی پیشکسوت رسانه ای طی سخنانی، اهمیت کار خبرنگاری را برشمرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.