مراسم جشن شانزدهمين سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين برگزار شد

مراسم جشن شانزدهمين سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين برگزار شد

سه‌شنبه, اوت 15, 2017 - 09:13 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

همزمان با شانزدهمين سالگرد تأسيس بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران، طي مراسمي، با حضور بنيان‌گذار، اعضاي هيات مديره، کارکنان و مديران عامل شرکت‌هاي وابسته اين بانک جشن سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در اين مراسم محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيان‌گذار اين بانک به توصيف فضاي حاکم بر نظام بانکي پيش از آغاز به کار بانک‌هاي خصوصي اشاره کرد و گفت: تاسيس بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور و به دنبال آن ساير بانک‌هاي غيردولتي، آغازي براي تحول در اقتصاد کشور و کارآفريني خصوصا در بخش خصوصي شد.
وي گفت: کمتر پروژه ملي را مي‌توان يافت که در طي سال‌هاي گذشته بدون حمايت بانک‌هاي غيردولتي به سرانجام رسيده باشد.
صدرهاشمي‌نژاد به خوشنامي بانک اقتصادنوين در شانزده سال فعاليتش اشاره کرد و گفت: اقتصادنوين به عنوان سالم‌ترين، خوشنام‌ترين و شفاف‌ترين بانک در شبکه بانکي در طي اين سال‌ها، با وجود فراز و نشيب‌هاي بسيار توانسته خود را به عنوان بانکي قانون‌مدار معرفي کند که مشتريان اهميت کسب اين عنوان را درک مي‌کنند و براي آن ارزش قائلند.
وي با اشاره به قانون گريزي برخي بانک‌ها در سيستم بانکي گفت: بانک اقتصادنوين در طي سال‌هاي فعاليت خود همواره به قوانين و مقررات پاييند بوده و هيچگاه وارد رقابت با برخي بانک‌هاي قانون گريز براي نرخ شکني نشده و نخواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: بدون شک با عزم و اراده‌ي که در کليه همکاران بانک اقتصادنوين وجود دارد، قله‌هاي ترقي، موفقيت و پيشرفت به سرعت طي خواهند شد و خوشنامي و اعتبار همچنان بر تارک اين بانک خواهد درخشيد.
در اين مراسم، نصرت‌الله روشن ضمير سرپرست و عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني، ضمن تبريک شانزدهمين سالگرد تاسيس اين بانک و تشکر از خدمت صادقانه کارکنان گفت: بانک اقتصادنوين برند خوب و ماندگاري در سيستم بانکي است و اين به برکت مديران باتجربه و کارکنان بسيار خوب و تأثيرگذار حاصل شده است. وي با اشاره به تاثير به‌سزاي بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور در نظام بانکي گفت: نظام بانکي خصوصي به پرچمداري بانک اقتصادنوين در طي سال‌هاي اخير به موفقيت‌هاي چشمگيري دست يافته است و توانسته اعتماد مشتريان را به خود جلب کند.
روشن ضمير اظهار داشت: سهم سپرده‌هاي نزد بانک‌هاي خصوصي در پايان سال گذشته از مرز 70 درصد عبور کرد که اين عدد نشان دهنده اعتماد مشتريان به اين بانک‌ها است.
وي همچنين گفت: در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادي، شاخص‌هاي عملکردي بانک اقتصادنوين در بخش درآمدهاي غيرمشاع مثبت بوده که اين روند در چهار ماهه نخست سال جاري نيز استمرار داشته است، به طوري که ميزان ضمانت‌نامه‌هاي صادره توسط اين بانک در چهار ماهه نخست امسال بيش از 80 درصد سال 95 بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.