اجرای طرح هادی در 20 درصد روستاهای مرزی کشور اجرا می شود

معاون بنیاد مسکن:

اجرای طرح هادی در 20 درصد روستاهای مرزی کشور اجرا می شود

پنج‌شنبه, اوت 17, 2017 - 10:03 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: طرح هادی روستایی در 20 درصد از روستاهای مرزی کشور تا پایان برنامه پنج ساله ششم اجرا می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد رضا شاملو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس یکی از احکام قانون برنامه، پیش بینی شده که تا پایان برنامه پنج ساله ششم 20 درصد از روستاهای مرزی کشور در بحث طرح هادی ساماندهی و بهسازی شود.
وی که روز گذشته از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سروآباد بازدید کرده بود، ادامه داد: قطعاً در همین راستا اولویت بندی روستاهای شهرستان سروآباد انجام خواهد شد و اعتباراتی که در این زمینه اختصاص پیدا خواهد کرد، با اولویت بیشتری در بین روستاهای این شهرستان توزیع خواهد شد.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: با توجه به موقعیت خاص شهرستان سروآباد، مرزی بودن و پرجمعیت بودن روستاهای آن، تلاش خواهیم کرد به پروژه های نیمه تمام این شهرستان توجه بیشتری شود و در انجام کارها تسریع شود.
وی گفت: هدف از سفر به استان کردستان بازدید از فعالیت های عمران روستایی بنیاد مسکن استان و ارزیابی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته بنیاد مسکن است.
وی افزود: بر اساس شیوه ایی که در بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور جاری است، بازدیدهای دوره ای از مناطق کشور انجام می شود و در پایان این بازدیدها یک ارزیابی کلی از اقدامات و فعالیت های بنیاد مسکن صورت گرفته و در نهایت با بررسی مسائل و مشکلات موجود تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
شهرستان سروآباد، 24 کیلومتر با کشور عراق مرز دارد و در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز کردستان واقع شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.