تجلیل از کارنامه 626 میلیارد ریالی بانک صادرات در چهارمحال و بختیاری

تجلیل از کارنامه 626 میلیارد ریالی بانک صادرات در چهارمحال و بختیاری

دوشنبه, اوت 21, 2017 - 10:44 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

پرداخت 593 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی و اعطای 33 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان چهارمحال و بختیاری، بانک صادرات را به دریافت لوح سپاس از استاندار این استان نایل کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، لوح تقدیر استانداری استان چهارمحال و بختیاری به پاس مساعدت در ایجاد اشتغال پایدار، اعطای تسهیلات در جهت محرومیت زدایی و تکریم ارباب رجوع توسط قاسم سلیمانی استاندار این استان به امین ترابی، مدیریت شعب این استان اهداء شد.
تلاش مضاعف مجموعه بانک صادرات در استان چهارمحال و بختیاری طی مدت 16 ماهه اخیر در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی موجبات تسهیل شرایط فعالیت بنگاه های اقتصادی موجود به صورت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و همچنین پرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحدهای تولیدی جدید را فراهم کرده است.
این گزارش به استناد آمار تسهیلات پرداختی در این استان، بیانگر تامین اعتبار بیش از 593 میلیارد ریالی تسهیلات در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی و در عین حال ایجاد مشاغل خانگی و پرداخت بیش از 33 میلیارد ریال در بخش های نوسازی و بهسازی مناطق محروم روستایی بوده است.
تامین اعتبار 593 میلیارد ریالی در بخش های اقتصاد مقاومتی موجب تثبیت ایجاد 798 شغل در قالب 60 طرح بوده است. در این راستا کارنامه فعالیت 16 ماهه بانک صادرات در استان چهارمحال و بختیاری با تخصیص بیش از 33 میلیارد ریال در طرح ویژه نوسازی و بهسازی بنیاد مسکن مناطق محروم روستایی توانست 181 فقره تسهیلات را در اختیار واجدین شرایط قرار دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.