معرفي وزراي نيرو و علوم در مهر ماه/ تعامل نزديك سه قوه در دولت دوازدهم (٢)

روحاني در گفتگوي تلويزيوني با مردم خبرداد:

معرفي وزراي نيرو و علوم در مهر ماه/ تعامل نزديك سه قوه در دولت دوازدهم (٢)

سه‌شنبه, اوت 29, 2017 - 22:34 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت
جلسات روساي سه قوه در دولت يازدهم بسيار خوب بود و در دولت دوازدهم جلسات سه قوه نزديك تر خواهد بود و بسيار اميدوارم تعامل سه قوه در دولت دوازدهم بهتر از  دولت يازدهم شود.

به گزارش خبرنگار ديوان اقتصاد، حسن روحاني در نخستين گفتگوي تلويزيوني خود با مردم ايران در دولت دوازدهم ، گفت:هماهنگي در دولت يك اصل است و دولت دوازدهم نسبت به يازدهم هماهنگ تر است .

رييس جمهور با اشاره به جلسات شوراي هماهنگي در مسايل اقتصادي در دولت يازدهم و دوازدهم ، اظهارداشت: تصميمات اساسي در بخش اقتصاد توسط اينجانب در اين جلسات انجام مي شود.
وي افزود: هفته اي دو جلسه شوراي هماهنگي خواهيم داشت و جلسات اقتصاد مقاومتي و شوراي اقتصاد هم به وظايف خود ادامه مي دهند.
رييس جمهور درخصوص وظايف معاونت اقتصادي گفت: موارد خاص را رييس جمهور به اين معاونت ارجاع مي دهد.
به گفته رييس جمهور وزرا در دولت دوازدهم علاوه بر حكم ، پيوستي را هم دربافت خواهند كرد كه به زودي آن ها را منتشر مي كنيم و همچنين عملکرد وزرا را هر سه ماه يكبار رسيدگي مي كنيم.
وي تاكيد كرد: ما چندين جلسه درباره بودجه دستگاه ها داشتيم و بودجه را بايد بر اساس مسووليت ها به دستگاه ها واگذار كنبم.
رييس جمهور با بيان اينكه دولت دوازدهم فراجناحي است در خصوص وزراي علوم و نيرو گفت: مجلس در خصوص راي اعتماد به وزرا بسيار همكاري كرد و من تمايل داشتم لايحه تفكيك وزارتخانه ها در مجلس قبل از راي اعتماد باشد كه نشد و احتمال تغيير وزرا در صورت راي مثبت به لايحه تفكيك وزارتخانه ها وجود دارد و دو وزير را در مهرماه معرفي خواهيم كرد.
رييس جمهور اضافه كرد : قواي مقننه و قضاييه بايد در كنار ما باشند و جلسات روساي سه قوه در دولت ياددهم بسيار خوب بود و در دولت دوازدهم جلسات سه قوه نزديك تر خواهد بود و بسيار اميدوارم تعامل سه قوه در دولت دوازدهم بهتر از يازدهم شود.
روحاني تاكيد كرد: امكانات نيروهاي مسلح در زمان صلح بر اساس قانون اساسي در اختيار دولت بايد باشد و اين وحدت و هماهنگي هم اكنون بين دولت و نيروهاي مسلح وجود دارد.

زهره مجتهدزاده




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.