تعداد تراكنش هاي بانك صادرات ايران ركورد جديدي را به ثبت رساند

تعداد تراكنش هاي بانك صادرات ايران ركورد جديدي را به ثبت رساند

یک‌شنبه, آوریل 10, 2016 - 12:03 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

​تعداد کل تراکنش هاي سامانه سپهر بانک صادرات ايران در آخرين ماه سال گذشته از مرز ٨٧٦ ميليون تراکنش گذشت.

 

​تعداد کل تراکنش هاي سامانه سپهر بانک صادرات ايران در آخرين ماه سال گذشته از مرز ٨٧٦ ميليون تراکنش گذشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، مشتريان اين بانک در اسفندماه سال گذشته به طورميانگين روزانه بیش از ٣٠ ميليون تراکنش از طريق سيستم سپهر و در مجموع ٨٧٦ ميليون تراکنش موفق مالي انجام دادند كه اين ميزان بيانگر رشد ١٨ درصدي تعداد تراكنش ها نسبت به بهمن ماه١٣٩٤ بود و گزارش هاي مربوط به عملكرد سيستم سپهر نمايانگر استقبال و رضايت هموطنان از خدمات اين بانک مي باشد.

براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه اي (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنيت بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم زياد بوده به طوري که تا پايان اسفندماه سال٩٤ بیش از ٤٤ ميليون حساب الکترونيکي توسط هموطنان درشعب اين بانک افتتاح شده است.

گفتني است تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر در سال ٩٤ به ٨ ميليارد و ٥٠٠ ميليون تراكنش بالغ شده است كه اين بانك به عنوان بانك برتر در زمينه انجام تراكنش هاي الكترونيكي نقش تعيين كننده اي در زمينه انجام مراودات مالي هموطنان دارد.

گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور، ٣٨٥ هزار و٤٢٠دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ٤٨٠ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور سهم بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.