شكستن مقاومت ها در صنعت بيمه با ورود استارت آپ ها

مدير عامل بيمه آرمان خبر داد:

شكستن مقاومت ها در صنعت بيمه با ورود استارت آپ ها

یک‌شنبه, سپتامبر 17, 2017 - 12:38 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدير عامل بيمه آرمان گفت :براي نخستين بار در صنعت بيمه گام بزرگي با هدف نو آوري فناوري جديد براي بومي سازي نياز هاي صنعت بيمه برداشته مي شود.

به گزارش ديوان اقتصاد،عليرضا بيانيان با بيان مطلب فوق افزود:اولين دوره ماراتن برنامه نويسي بيمه شهيد بهشتي به عنوان (BimeHTECh) با حمايت بيمه آرمان در راستاي حمايت از جوانان با ايده هاي نوين براي سرويس دهي با كيفيت بالتر به مشتريان و تبديل آن به كسب و كار به مدت ٣روز از تاريخ ٢٦تا ٢٨مهرماه  برگزار مي شود.

مينا صديق نوحي قائم مقام بيمه آرمان  با اشاره به اين كه بحث فناوري هاي نوين در دنيا و بازارهاي جهاني فعال شده است اضافه كرد:شركت نيز بر ان شده است تا اين فناوري و نو آوري را براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان و بيمه گذاران از بابت پوششهاي متنوع و پرداخت خسارت ها در كشور توسعه دهد.

وي افزود:ما در صنعت بيمه با ٤چالش  فروش ،صدور،خسارت و ريسك مواجه هستيم كه بنا داريم چالش اين صنعت را در كشور با كمك مديريت تحقيق و توسعه بيمه آرمان تعريف كنيم بر همين اساس بيشترين انتظار ما از استارت آپ ها نو آوري در بحث صدور و خسارت مي باشد.

هادي رييس الذاكرين معاون فروش و بازاريابي و عضو هيات مديره بيمه آرمان نيز گفت:با توجه به اين كه وارد يك دوره جديد اقتصادي شدهايم كه بر اساس ٣اصل اقتصاد مبتني بر منابع طبيعي و اقتصاد مبتني بر بهره وري و نوآوري استوار است بايد به بحث استارت آپ ها و ايده هاي جديد ورود كنيم.

وي افزود:متاسفانه در كشور هنوز هيچ شركت بيمه اي بر اصل نو آوري ورود نكرده است و همچنان صنعت بيمه به صورت كلاسيك وسنتي اداره ميشود.

وي تصريح كرد:ورود بيمه آرمان به اين مساله رويكرد مسئوليت اجتماعي به كارآفرين مي باشد.

رييس الذاكرين با اشاره به اين كه ورود به حوزه استارت اپ ها ميتواند سهم سرانه و فرايند خدمات به بيمه گذاران را افزايش دهد.

گفت: در حوزه آي تي شركت هاي بيمه بسيار ضعيف هستند و هنوز از يك نرم افزار استفاده مي كنند و اين با استراتژي جهان بسيار متفاوت است.

وي افزود:بنا بر اين براي مدرنيته شدن بحث فروش ،بازاريابي،خسارت و صدورتعامل استارت اپ ها و شر كت هاي بيمه براي اين رويكرد بسيار تاثير گذار است.

مدير عامل بيمه آرمان نيز در پاسخ به اين كه براي اين تحول بايد بيمه مركزي اين سياست را بپذيرد گفت: يك مرحله گذر و گذار  و مقاومت داريم كه هميشه با ورود كسب و كار نوين در هرصنعتي ديده ميشود كه قطعا با ايده هاي نوين و اجراي ان شكسته مي شود.

گفتني است، در اين رويداد داوران و مربياني از سوي بيمه آرمان،مجموعه شتابدهنده فارابي و دانشگاه شهيد بهشتي حضور وخواهند داشت.

طي اين مسابقه چالش هايي يك هفته قبل از رويداد در زمينه بيمه به تيم ها ارائه مي شود و در روز پاياني تيم ها به ارائه ايده هاي خود در برابر داوران مي پردازند كه به تيم هاي اول تا سوم به ترتيب ١٠ميليون،٥ميليون و ٣ميليون جايزه نقدي تعلق ميگيرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.