هدف ما تربيت مديران حرفه اي براي صنعت بيمه است

دكتر همتي در مراسم گشايش اولين دوره آموزشي مديريت حرفه اي:

هدف ما تربيت مديران حرفه اي براي صنعت بيمه است

پنج‌شنبه, سپتامبر 21, 2017 - 12:07 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نشست اولين دوره آموزشي تخصصي مديريت بيمه ويژه مديران كليدي صنعت بيمه با حضور رئيس كل بيمه مركزي برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،اولين دوره آموزشي تخصصي مديريت بيمه ويژه مديران كليدي صنعت بيمه به پيشنهاد رئيس كل بيمه مركزي و با مديريت پژوهشكده بيمه آغاز مي شود.
در اين نشست، دكتر همتي با تاكيد بر ضرورت آموزش در صنعت بيمه گفت: صنعت بيمه نيازمند مديران حرفه اي و چند بعدي است چرا كه مديران اين صنعت علاوه بر دانش بيمه اي بايد تسلط نسبي بر امور مالي، مديريت ريسك، حقوق، اقتصاد و ساير رشته هاي مرتبط داشته باشند.
رئيس كل بيمه مركزي، هدف از برگزاري اين دوره آموزشي كه چارچوب و اساتيد آن با حساسيت خاصي  و منطبق بر دوره هاي اموزشي موسسات معتبر بيمه خارجي انتخاب شده است را تربيت مديران حرفه اي دانست و گفت: اين دوره ها به گونه اي طراحي شده كه كارگاهي و متفاوت از دوره هاي كلاسيك برگزار شود تا آموزش كاربردي داشته باشيم.
دكتر همتي افزود: با توجه به آيين نامه حاكميت شركتي، مديران كليدي صنعت بيمه بايد از سطح قابل توجهي از دانش برخوردار باشند تا بتوانيم مشكلات اين صنعت را حل كنيم و مديريت شركت هاي بيمه به سمت هدايت بر اساس دانش، علم و دور انديشي باشد.
همچنين در اين نشست، دكتر امير صفري، سرپرست پژوهشكده بيمه به ارائه گزارشي از روند طرحي، برنامه ريزي و اجرا اين دوره پرداخت و گفت: كليد برگزاري اين دوره با حضور و تاكيد دكتر همتي به آموزش و تربيت مديران حرفه اي زده شد و متعاقبا براي تعيين چارچوب اين دوره با موسسات معتبري همچون چارتر لندن، موسسه بيمه مالزي، سازمان مديريت صنعتي و ... مذاكره شد.
وي افزود: اين دوره ۱۲۶ ساعته از ۳۰ شهريور و براي ۲۴ نفر از مديران و كارشناسان صنعت بيمه از سوي پژوهشكده بيمه برگزار مي شود.
لازم به ذكر است، نشست افتتاحيه اولين دوره اموزشي تخصصي ويژه مديران كليدي با حضور اساتيد و دانشجويان اين دوره برگزار شد و نظرات خود را مطرح كردند.



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.