یادداشت تفاهم همکاری با آلمان در طرح مدیریت هوشمند شبکه آب امضا شد

یادداشت تفاهم همکاری با آلمان در طرح مدیریت هوشمند شبکه آب امضا شد

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدررفت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از امضای یادداشت تفاهم شرکت آب و فاضلاب کاشان و شرکت «جرمن واتر» آلمان برای اجرای طرح مدیریت هوشمند شبکه های توزیع آب در قمصر کاشان و سپس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، «علی سیدزاده» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب، هزینه اجرای این طرح را 6 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است 50 درصد این هزینه ها را وزارت علوم آلمان پرداخت کند.
سیدزاده کاهش هدررفت، کنترل مصرف و پایش شاخص های کیفی آب را از مزیت های این طرح ذکر کرد و گفت: در صورتی که آلودگی هایی بحران زا در آب وجود داشته باشد، حسگرهای این سیستم بدون دخالت های انسانی، جریان آب را قطع می کند.
به ‌گزارش ایرنا، این تفاهم نامه در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، توسط «رضا اسدی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کاشان و «شهروز مهاجری» نماینده شرکت جرمن واتر آلمان، به امضا رسید.
به ‌گزارش ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب صبح سه شنبه با حضور 258 شرکت داخلی و 105 شرکت خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
از 20 کشور ایتالیا، ترکیه، آلمان، جمهوری آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، هند، سوئیس، اتریش، انگلیس، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک، ایسلند و جمهوری چک در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
چین، آلمان و ترکیه با برگزاری پاویون کشوری، حضور پر رنگ‌تری در نمایشگاه سیزدهم دارند.
در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، تصفیه و فیلتراسیون، سامانه‌های آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سامانه‌های ابزار دقیق، سامانه‌های اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین فناوری‌ها و تولیدات و تجهیزات آب و فاضلاب به نمایش در می آید.
این نمایشگاه به مدت چهار روز (تا جمعه) در فضایی به وسعت30 هزار مترمربع برپا شده و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.