رشد ۳۰ درصدی سود سهام در شفاف سازی ۶ ماهه بیمه دی

رشد ۳۰ درصدی سود سهام در شفاف سازی ۶ ماهه بیمه دی

سه‌شنبه, دسامبر 12, 2017 - 09:46 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بیمه دی در ‌آخرین شفاف سازی صورت های مالی حسابرسی شده ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۶ با سرمایه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد سود این شرکت نسبت به دوره مشابه با رشد مواجه شده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، شرکت بیمه دی که در بازار عادی فرابورس و با نماد «ودی» حضور دارد طی دوره شش ماهه به مبلغ ۹۹ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه « ۳۱ شهریور ماه ۹۵» ۳۰ درصد رشد را نشان می دهد.

بر اساس این شفاف سازی، این شرکت در شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۵ مبلغ ۷۶ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و در پایان دوره ۱۵۰ ریال سود را پوشش داده است.

افزون بر این بیمه دی سود خالص پایان دوره را ۲۴۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال اعلام کرده که منجر به سود خالص ۹۹ ریالی به ازای هر سهم شده است که معادل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

گفتنی است این شرکت در ۶ ماهه امسال یک هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال زیان انباشته شناسایی کرد.

آخرین اطلاعات مالی

گفتنی است بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه دی «ودی» که در بازار عادی فرابورس فعالیت دارد، باز و داد و ستد به روی سهام آن مجاز است.

در سویی دیگر آخرین تحولات جاری این سهم در بازار سهام نیز نشان می دهد : P/E سهام این شرکت ۳.۸۵ مرتبه و EPS آن نیز ۲۸۴ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

افزون بر این سهامداران عمده بیمه دی، شامل چهار شرکت «بانک دی وموسسه اندوخته شاهد با ۱۹ درصد، سازمان اقتصادی کوثر با ۱۵ درصد و شرکت‌ آتیه سازان دی با ۱۲ درصد» می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.