نشان زرین تعهد به مشتریان در پرداخت خسارت به بیمه دانا اهدا شد

نشان زرین تعهد به مشتریان در پرداخت خسارت به بیمه دانا اهدا شد

چهارشنبه, دسامبر 13, 2017 - 09:07 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

شرکت بیمه دانا به پاس عملکرد، سوابق و فعالیت های تاثیرگذار بیمه ای خود موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتریان شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در" چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان،حمل و نقل،راه و شهرسازی" که در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، نشان ملی برترین مدیریت در صنعت بیمه کشور به دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا اهدا شد.

همچنین استاندارد و جایزه بین المللی (insurance Awards 2017) –(odrمتعهد به مشتریان در پرداخت خسارت از سوی کشور آلمان و در نهایت نشان طلایی برترین و معتبرترین ارائه دهنده پوشش های بیمه ای در پروژه های عظیم کشور به بیمه دانا اهدا شد.

در این اجلاس که با اهداف بررسی جایگاه صنعت ساختمان و فرصت های ایجاد شده صنعت بیمه دردوران پسا برجام، بررسی رابطه صنعت ساختمان،حمل و نقل،شهرسازی و بیمه و انطباق سطح کیفیت شرکت های برگزیده بیمه با استانداردهای جهانی با حضور مسوولان و مقامات برجسته کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد، جوایز مذکور توسط مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بیمه دانا اعطا شد.

گفتنی است: بیمه دانا از طرف دبیر خانه توسعه صنایع ملی ایران و اتاق تعاون ایران در این اجلاس، به دلیل سوابق و فعالیت های تاثیرگذار بیمه ای شایسته تقدیر و تجلیل و دریافت این جوایز شد.

شایان ذکر است: اولین بیمه نامه تضمین کیفیت ساختمان توسط شرکت بیمه دانا در سطح صنعت بیمه طراحی و عرضه شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.