بیانیه موسسه کاسپین در آغاز فصل جدید فعالیت‌ها

بیانیه موسسه کاسپین در آغاز فصل جدید فعالیت‌ها

چهارشنبه, دسامبر 13, 2017 - 10:41 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین در زمینه تقدیر از دست اندرکاران حل مشکلات سپرده گذاران تعاونی‌های تحت پوشش بیانیه‌ای صادر کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با آغاز فصل جدیدی از فعالیت ها و تجدید حیات موسسه که پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب و پیگیری شایسته سران محترم قوا و همچنین تدابیر ویژه رییس کل محترم بانک مرکزی جریان یافت، در اقدامی شایسته تقدیرنامه صادر کرد. ، نعیمی در این بیانیه که مزین به عنوان « من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» شده است، با نام بردن از همه عوامل و دست اندرکاران به خصوص سپرده گذاران عزیز که با خویشتنداری زمینه ساماندهی امور تعاونی های منحله هشتگانه را فراهم نمودند مراتب قدرشناسی مدیران موسسه را اعلام کرد.

متن کامل تقدیر مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

اکنون که به حول و قوه الهی و حمایت های همه جانبه از مؤسسه اعتباری کاسپین، ساماندهی تعاونی های اعتبار منحله به مراحل پایانی رسیده است، جادارد به نمایندگی از خود و کلیه اعضای محترم هیئت مدیره و همچنین یکایک کارکنان این مؤسسه از جمیع مدیران و دست اندرکاران این حرکت بزرگ که منجر به برقراری آرامش و احقاق حقوق جمع کثیری از سپرده گذاران گردید، به شرح زیر قدردانی نمایم:

در مرحله نخست از مقام معظم رهبری به لحاظ عنایت ویژه و صدور فرمان پیگیری و حل مشکل سپرده گذاران خطاب به سران محترم قوا قدردانی نموده مراتب سپاس خود را تقدیم می داریم.

از سران محترم قوا : ریاست محترم جمهوری، ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی که با بذل توجه ویژه و پیگیری های شایسته زمینه ساز رفع مشکلات موجود گردیدند و همچنین نمایندگان محترم سران قوا که کماکان این موضوع را مورد رسیدگی و پیگیری قرار می دهند، خالصانه سپاسگزاری می نمایند.

از ریاست کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مدیران ذیربط بویژه معاونت محترم نظارتی که از روزهای نخست به ویژه در ماه های اخیر، موضوعات مربوط به مؤسسه اعتباری کاسپین را با جدیت تمام و تدابیر تحسین برانگیز مورد توجه قرار داده و با ارائه خطوط اعتباری لازم، زمینه جلب رضایت ۹۸% از سپرده گذاران تعاونی های تحت پوشش را فراهم کردند، قدردانی می نماییم.

همچنین، جا دارد تشکر و سپاس خاص خود را تقدیم مشتریان و سپرده گذاران عزیز کنیم که با صبوری و خویشتنداری خود زمینه ساماندهی امور را فراهم ساخته، امکان ایفای تعهدات موسسه را برای خادمان خویش ایجاد نمودند. بدان امید که بتوانیم با جبران رویدادهای ناخوشایند گذشته، که از سوی برخی تعاونی های منحله رقم خورده بود، با سرویس دهی مناسب همچنان مفتخر به ارائه خدمات بانکی به آنان باشیم.

نهایتاً اذعان می دارد آرامش فعلی که حاصل تدابیر مدیران ذیربط در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد، در سایه تلاش های بسیاری دیگر از سازمانها و نهادها، بویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین همکاران محترم موسسه، مخصوصا کارکنان شعب که در شرایط دشوار از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، بدست آمده است.

بنابراین، ضمن تقدیر مجدد از تلاش های این عزیزان، امید است با اتکال به درگاه لایزال احدیت و بهره مندی از حمایت و پشتیبانی مضاعف سازمانهای ذیربط، بویژه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، موسسه اعتباری کاسپین بتواند با ارائه خدمات روز بانکداری و خدمت رسانی به جامعه، دین خود را به آحاد ملت شریف ایران، بالاخص مشتریان فعلی خویش ادا نماید.

                                                                                                                                                                                                علی نعیمی

  مدیرعامل مؤسسه اعتباری کاسپین




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.