رشد 60درصدی فروش بیمه‌ کوثر بدون احتساب ثالث و درمان

رشد 60درصدی فروش بیمه‌ کوثر بدون احتساب ثالث و درمان

فروش بیمه ‌کوثر بدون احتساب رشته‌های ثالث و درمان در هشت ماهه سال96، 60درصد رشد کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد؛ حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه‌کوثر در هشت ماهه سال 96 با ادامه روند رو به رشد خود نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته و تغییر مناسب در ترکیب پرتفو، بالغ بر 750میلیارد تومان شد.

ابوالفضل آقادادی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های شرکت در سال96 و با رویکرد اصلاح ترکیب پرتفو، با کاهش 137میلیارد تومانی حق‌بیمه رشته شخص ثالث نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته توانسته با جذب بازار سایر رشته‌ها به اهداف خود در تولید حق‌بیمه دست یابد. در طی این مدت سهم رشته ثالث و سرنشین 42درصد، سهم بیمه‌های زندگی 22درصد و سهم رشته درمان 20درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌اند.

وی گفت: در هشت ماه سال‌جاری حق‌بیمه تولیدی در رشته‌های مهندسی، مسئولیت و بیمه‌های زندگی به‌ترتیب 91، 65 و 76 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌اند که حاصل برنامه محور بودن، توانمندسازی شبکه فروش و تلاش و مشارکت همه حوزه‌های ستادی و فنی است.

مدیر برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد شرکت با بیان اینکه در مدت یاد شده، شرکت بیمه‌کوثر 433میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذران پرداخت کرده است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت پرداختی، سهم رشته شخص ثالث و سرنشین 52درصد، سهم بیمه درمان 20درصد، سهم بیمه‌های زندگی 13درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت 58درصد بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.