فضای کسب‌وکار هر روز سنگین‌تر می‌شود

شهردار تهران؛

فضای کسب‌وکار هر روز سنگین‌تر می‌شود

شهردار تهران با تاکید بر لزوم ایجاد فضای کسب و کار مناسب در تهران گفت: اکنون رونق لازم در کسب و کار وجود ندارد و فضای کسب و کار حتی روز به روز سنگین می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از مهر، محمدعلی نجفی در نشست با اتحادیه های صنفی استان تهران با بیان اینکه امروز زر دنیا حرکت به سمت شهرهای کارآفرین را آغاز کرده است، گفت: در کلانشهرها تاکید بر این است که نقش آفرینی به سمت توسعه اقتصادی باشد و تهران هم باید در رابطه با توسعه در داخل و سطح بین المللی نقش خود را ایفا کند؛ در این میان موفق به ایجاد درامدهای پایدار در شهرداری نشده این ولی راه آن این است که شهر از اقتصاد بالنده و پویا برخوردار شده و موضوع اقتصاد شهری باید جدی تر گرفته شود.

شهردار تهران گفت: باید به سمت ایجاد فضای کسب و کار مناسب در تهران حرکت کرد و اقتصاد شهری را با استفاده از فعالان اقتصادی جدی گرفت؛ اکنون این رونق در کسب و کار نیست و حتی فضای کسب و کار روز به روز سنگین تر شده است.

وی افزود: تعداد کارمندان شهرداری بیش از استانداردهای بین المللی است که ٦٨ هزار نفر در تهران هستند و اگر همه آنها هم کارآمد باشند، باز هم نمی توان بدون مشارکت شهروندان کار را پیش برد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.