قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد

قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد

یک‌شنبه, ژانویه 21, 2018 - 08:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

کرمان موتور به‌عنوان واردکننده‌ی رسمی محصولات هیوندای در ایران، قیمت نهایی خودروی النترا تولید داخل را اعلام کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از زومیت،کرمان موتور پس از برجام موفق شد با هیوندای کره‌جنوبی تفاهم‌نامه همکاری امضا کند. پس از آن این شرکت به‌صورت رسمی به واردات خودروهای متنوع از این شرکت کره‌ای پرداخت و دو مدل خودروی کوچک و اقتصادی هیوندای i10 و i20 را در داخل مونتاژ کرد. بر اساس اعلام مسئولان این شرکت، قرارداد همکاری کرمان موتور با هیوندای ۳ ساله  است و پس از آن نیز شرایط برای تولید خودروهای متنوع‌تری از این شرکت فراهم خواهد شد. اما هفته‌ی گذشته حسن اکبری، معاون فروش و بازاریابی این شرکت، در کنفرانس خبری اعلام کرد که خودروی هیوندای النترا نیز به دو خودروی i10 و i20 خواهد پیوست و از این پس این خودرو در کارخانه‌ی کرمان موتور مونتاژ خواهد شد.
امروز کرمان موتور طی بخشنامه‌ای اعلام کرد هیوندای النترا مونتاژ این شرکت با مدل ۱۳۹۷ با قیمت قطعی و نهایی ۱۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش‌فروش خواهد شد.
اکبری پیش از این اعلام کرده بود که در سال آینده ۳ محصول جدید از هیوندای با نام‌های آزرا، کنا و i30 نیز توسط کرمان موتور به کشور وارد خواهد شد و به فروش خواهد رسید.
در حالی کرمان‌موتور قیمت ۱۴۸ میلیون تومان برای هیوندای النترا در نظر گرفته است که نسخه‌ی وارداتی آن که توسط دیگر واردکننده محصولات هیوندای به ایران یعنی شرکت آسان موتور وارد می‌شود، در مدل ۲۰۱۸ با قیمت ۱۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. باید منتظر ماند و دید آیا نسخه‌ی مونتاژشده با مدل وارداتی از لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی در یک سطح قرار دارند یا تفاوت‌هایی بین این دو نسخه وجود خواهد داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.