کارآمدی روش‌های پرداخت بدون ارتباط

کارآمدی روش‌های پرداخت بدون ارتباط

معاون توسعه کسب و کار بانکداری و پرداخت شرکت جمالتو فرانسه گفت: روش های پرداخت بدون ارتباط جایگزین روش های پرداخت نقدی شده و در این حوزه آموزش مشتری ضرورت دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، هلن بریسون معاون توسعه کسب و کار بانکداری و پرداخت شرکت جمالتو فرانسه در نشست بررسی سیاست های EMV که در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور علی سیفی مدیر سیستم های کارت شرکت خدمات انفورماتیک، علی اطهری فرد مدیر طرح و برنامه شرکت کاشف، مهدی نظری معاون خدمات شرکت توسن در حال برگزاری است، در رابطه با فناوری های پرداخت بدون ارتباط یا «کانتک لِس» گفت: این فناوری جایگزین روش پرداخت نقدی شده و در برخی از کشورها مانند ژاپن به صورت کارآمد انجام می شود.
وی تصریح کرد که به کارگیری فناوری بدون ارتباط می تواند منجر به افزایش تراکنش ها و در نتیجه در یک نگاه کلان سوآوری زیادی به همراه خواهد داشت. معاون بخش پرداخت شرکت جمالتو گفت: در چند سال اخیر به دلیل عدم پوشش کامل اینترنت در تمامی قسمت های برخی از کشورهای اروپایی، به کارگیری پرداخت های بدون ارتباط با محدودیت هایی روبرو می شد. برای مثال فرانسه از جمله این کشورهای اروپایی بود اما در کشوری مانند آلمان چنین مشکلی وجود نداشت.
هلن بریسون تصریح کرد که حمایت از تراکنش های آفلاین بر روی سیستم های پرداخت اثرگذاری دارد و نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ما به عنوان یک صادر کننده باید با فلسفه جدید پرداخت آشنا شویم و در کنار مدیریت تراکنش باید مشتریان خود را راجع به سیستم های پرداخت آموزش دهیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.