شعبه بیمه‌ملت در استان یزد افتتاح شد

شعبه بیمه‌ملت در استان یزد افتتاح شد

چهارشنبه, فوریه 14, 2018 - 11:55 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بیمه ملت در ادامه اجرای برنامه راهبردی گسترش بازار هدف در نقاط مختلف کشور، شعبه خود را در استان یزد راه‌اندازی کرد.

 به گزارش دیوان اقتصاد، این شعبه به مناسبت سی‌ونهمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، روز دوشنبه 23 بهمن 96 در شهر یزد با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه ملت، دکتر نصیری‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، دکتر نجفیان رییس سندیکای بیمه‌گران استان یزد و جمعی از نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت در استان یزد افتتاح شد.

دکتر علیرضا ابراهیم‌پور، در آیین این افتتاح که به منظور افزايش كيفيت خدمات به بیمه‌گزاران انجام گرفت، تأکید کرد: افتتاح شعب بیمه ملت، كاملا هدف‌مند و به منظور نظارت دقيق‌تر بر شبكه فروش، ارائه خدمات مناسب‌تر به مشتريان و رفاه حال بيمه‌گزاران؛ در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمه ملت اظهار کرد: امیدواریم آغاز فعالیت شعبه بیمه ملت در استان یزد، در راستای دستیابی به اهداف و استراتژی‌های بیمه ملت، باعث رفع مشکلات نمایندگان این استان شود.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: بازاریابی بهتر، نرخ‌دهی آسان‌تر، تسریع در پرداخت خسارت و پاسخ‌گویی به مشتریان از اهداف اصلی ایجاد شعبه است.

ابراهیم‌پور با اشاره به استقبال خوب نمایندگان از افتتاح شعب بیمه ملت گفت: این امر، علاوه بر حضور فعال‌تر بیمه ملت در منطقه، باعث انگيزه بيشتر نمایندگان و حمايت آنان در جذب پورتفوهاي مناسب و رونق كسب و كار نمايندگان می‌شود و امیدواریم در سال آتي شاهد رشد و اعتلاي هر چه شایسته‌تر فعاليت‌هاي بيمه‌اي شركت بيمه ملت و به دنبال آن، افزايش رضايت‌مندي بيمه‌گزاران محترم باشيم.

همچنین در ادامه مراسم، جلسه پرسش و پاسخ نمايندگان حاضر با مدیرعامل و معاونان شرکت برگزار شد.

گفتنی است در طرح جدید توسعه شعب بیمه ملت، کشور به 8 منطقه تقسیم شده و هر یک از شعبِ ایجاد شده، مسئولیت یکی از این مناطق را که متشکل از چند استان است، عهده‌دار خواهند بود. بیمه ملت پیش از این، در استان‌های تهران، خراسان رضوی و فارس نسبت به راه‌اندازی شعبه اقدام کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.