تجلیل از مدیر عامل بانک پاسارگاد در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت

تجلیل از مدیر عامل بانک پاسارگاد در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت

چهارشنبه, فوریه 21, 2018 - 09:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بانک پاسارگاد به دلیل سال‌ها تلاش و زحمات درحوزه‌ علوم مالی کشور به عنوان چهره برتر اقتصادی معرفی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، طبق ارزیابی‌ به‌عمل آمده توسط کمیته داوری، در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و استادان دانشگاه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بانک‌پاسارگاد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و ...، موفق به کسب بالاترین سطح جایزه، یعنی تندیس زرین شد.

این جایزه در چهار سطح زرین، سیمین، بلورین و گواهینامه اعطاء می‌شود.

در این مراسم مجید قاسمی، با گرامیداشت یاد و خاطره طراحان این جایزه آقایان دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی و دکتر علی مدد، گفت: هدف از این جایزه، ارتقای سطح توانمندی مدیریت مالی بنگاه‌های کشور برای کارکرد بهتر قلب تپنده‌ی آنهاست.

وی با تأکید بر اهمیت نوآوری در مدیریت اقتصادی کشور اشاره کرد: سه محور از پنج محور اصلی ارزیابی این دوره از جایزه به بحث نوآوری مربوط می‌شود و یکی از ویژگی‌های نوآوری در عصر امروز، محو کردن مرزهای فعالیت‌های مختلف اقتصادی است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.