بانک انصار تندیس ملی تعالی آموزش را دریافت کرد

بانک انصار تندیس ملی تعالی آموزش را دریافت کرد

چهارشنبه, فوریه 21, 2018 - 12:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک انصار تندیس زرین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را به خود اختصاص داد .

 

به گزارش دیوان اقتصاد؛ پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به همراه مراسم تقدیر پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور  در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد.

در این مراسم بانک انصار بدلیل ارائه نیازسنجی آموزشی بر اساس مدل دیکوم (DACUM) در این بانک حایز دریافت تندیس جایزه ملی تعالی ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی شد.  مهندس فروتن عضو هیات مدیره و قایم مقام بانک انصار تندیس جایزه ملی تعالی را دریافت کرد.

فروتن در حاشیه این مراسم گفت: امروز بانک انصار علاوه بر دریافت  جایزه  ملی تعالی  آموزش وتوسعه منابع انسانی ، تندیس زرین  مدیرت مالی را نیز دریافت کرده است.

این عضو هیات مدیره بانک انصار گفت من این جایزه را ناشی از تلاش و زحمت همه کارکنان بانک انصار می دانم و این مهم را به  همه همکارانم در بانک انصار  تبریک میگم.

همچنین فروتن افزود : بانک انصار  درکنار این جوایز  رتبه  اول سازمان پاک در حوزه مدیریت اداری و  سازمان شفاف بین شرکت های بانکی فعال در بورس را نیز دارا می باشد.ما در بانک انصار همه تلاش خود را برای رضایت مندی سهامداران و مشتریان بانک انجام می دهیم.

همچنین در این مراسم رضا روحی مدیر آموزش منابع انسانی بانک انصار در پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به ارایه تجارب این بانک پرداخت و گفت: لازمه ایجاد تغییرات مناسب عملی انجام تعیین نیازهای یادگیری کارا و مبتنی بر اهداف است.

روحی گفت: اداره آموزش بانک انصار نیاز سنجی کارکنان را بر اساس مدل "دیکوم"انجام داده است. این مدل تدوین یک برنامه درسی و روشی موثر برای تجزیه و تحلیل یک شغل و فرد است.

بر اساس این گزارش ، مهم ترین ویژگی و تفاوت پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس های حوزه آموزش در کشور، توجه بر حوزه های نوین آموزش و تمرکز بر ابزارها و مکانیسم های استقرار فرآیند مدیریت یادگیری در واحدهای آموزش و توسعه کشور بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.