افزایش پروازهای فرودگاه مهرآباد در نوروز امسال

افزایش پروازهای فرودگاه مهرآباد در نوروز امسال

چهارشنبه, فوریه 21, 2018 - 16:48 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از تشکیل کمیته تسهیلات نوروزی در این فرودگاه خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال متوسط پروازهای روزانه این فرودگاه به 440 پرواز افزایش می یابد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، «میرسعید صفی نیا» افزود: کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی در مهرآباد به منظور ارائه خدمات متفاوت در راستای ارتقا خدمات فرودگاهی به مسافران نوروزی تشکیل شده است.
وی با بیان این که در ایام نوروز بیش از 40 درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد انجام می شود٬ گفت: به طور میانگین بیش از 380 پرواز در روز از این فرودگاه انجام می شود، اما با توجه به افزایش تقاضا، پیش بینی می کنیم در ایام تعطیلات نوروزی متوسط روزانه پروازها به 440 مورد افزایش یابد.
به گفته وی، سال گذشته از 25 اسفند لغایت 15 فروردین بیش از 6 هزا رو 850 پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام شده بود و بیش از 830 هزار و 500 مسافر از مهرآباد جابه جا شدند که در مقایسه با سال 95 بیش از 15 درصد رشد داشت.
صفی نیا در خصوص اهمیت سفرهای نوروزی تاکید کرد: تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت برعملکرد شرکت های هواپیمایی و آماده سازی ترمینال ها، نمازخانه ها، رستوران ها و پارکینگ ها و تاکسیرانی از اولویت های خدمت رسانی مستقیم به مسافران فرودگاه مهرآباد است.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: امسال نیز چون سالهای گذشته از ماه های قبل اقدام به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر وآماده سازی زیرساخت های فرودگاهی جهت پذیرش مسافران شده است.
وی با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامی ارگان ها و سازمان ها٬ آمادگی ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی را به مسافران دارند٬ گفت: شرکت های هواپیمایی باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع رسانی کنند و در شرایط ویژه نفرات پاسخگو در ترمینال نیز در اختیار داشته باشند تا مسافران در فرودگاه دچار سردر گمی نشوند.
سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه هر سال در سطح کشور آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و پیش بینی می شود که در این ایام بیش از 2 میلیون مسافر با هواپیما جابجا شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.