طرح تسهیلاتی بَهاوَر بانک آینده؛ راه‌کاری مؤثر در توزیع عادلانه تسهیلات

طرح تسهیلاتی بَهاوَر بانک آینده؛ راه‌کاری مؤثر در توزیع عادلانه تسهیلات

طرح «بَهاوَر» محصولی اعتباری است که از شهریورماه سال جاری در شعب بانک آینده در سراسر کشور، ارائه می‌شود.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده، ضمن اعلام این خبر، هدف از طرح «بَهاوَر» را تأمین نیازهای تسهیلاتی مشتریان خرد، تا سقف دو میلیارد ریال و با شرایطی ساده، عنوان کرد.

سارا فخریان هم‌چنین اظهار داشت: بر اساس این طرح، عموم مشتریان محترم، اعم از: حقیقی و حقوقی می‌توانند        بر اساس میانگین سپرده‌گذاری خود، از تسهیلات «بَهاوَر»، با نرخ 18 درصد و با بازپرداخت 24 یا 36 ماهه، بهره‌‌مند شوند.

برخورداری از تسهیلات خرد تا سقف دو میلیارد ریال، امکان انتخاب مبلغ تسهیلات و مدت بازپرداخت اقساط توسط مشتری، سرعت در انجام امور تسهیلات‌گیرندگان و ضامنین، امکان انتقال امتیاز تسهیلات از افتتاح‌کننده حساب به شخص ثالث، امکان افتتاح حساب توسط شرکت‌ها و اعطای وام به کارکنان آن‌ها و پذیرش ضمانت زنجیره‌ای کارکنان سازمان‌ها برای یکدیگر، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های طرح تسهیلاتی بهاور می‌باشد که از سوی رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده، مورد تأکید قرار گرفت.

فخریان در پایان یادآورد شد: طرح بهاور از شهریورماه سال جاری آغاز شده و با توجه به هدف این محصول مبنی بر تأمین خواسته‌ها و انتظارات اعتباری مشتریان محترم و استقبال دیگر هم‌وطنان، هم‌چنان ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ تاکنون تعداد 2383 فقره تسهیلات بَهاوَر، از سوی بانک آینده، پرداخت شده که در توزیع عادلانه تسهیلات در سطح جامعه و دستیابی نظام بانکی به استانداردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری، می‌تواند؛ تأثیرگذار باشد.

علاقه‌مندان، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک به ‌شماره: 27663200-021، تماس حاصل فرمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.