دیدار مدیران عامل بانک کشاورزی و ارس بانک اسپانیا

دیدار مدیران عامل بانک کشاورزی و ارس بانک اسپانیا

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز شنبه پنجم اسفند با لوئیس کسدو مدیرعامل ارس بانک اسپانیا، پاراگا رئیس بین الملل این بانک و فیض الهی رئیس دفتر نمایندگی ارس بانک در ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، در این جلسه که به درخواست طرف اسپانیایی با هدف تجدید دیدار سالانه در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی تشکیل شد، درباره اختصاص تسهیلات کوتاه مدت و میان مدت به مشتریان بانک کشاورزی، گسترش روابط کارگزاری و تخصیصBuyer's Credit به خریداران خارجی مشتری کارگزار گفت و گو و تبادل نظر شد.
بر اساس این گزارش، خدارحمی در این دیدار با اشاره به همکاری خوب ارس بانک در دوران تحریم خاطرنشان کرد این مهم در حافظه بانک کشاورزی خواهد ماند.
این گزارش می افزاید مدیرعامل ارس بانک نیز ضمن تاکید بر ضرورت گسترش روابط کارگزاری و انجام امور مربوط به واردات و صادرات کشور اسپانیا، ابراز امیدواری کرد برای شرکت های شناخته شده بین المللی در خارج از کشور اسپانیا نیز راه حلی مناسب اندیشیده شود تا از خدمات بانکی بهره مند شوند.
در پایان این دیدار که با حضور جلالیان مدیر امور بین الملل بانک کشاورزی، طبیبی مشاور عالی مدیرعامل در امور بین الملل، محمدی رئیس اداره کل خارجه و مشیری معاون این اداره برگزار شد، مدیرعامل ارس بانک از مدیرعامل بانک کشاورزی برای دیدار با مسئولان ارس بانک در اسپانیا دعوت کرد.
شایان ذکر است بانک کشاورزی درپی اجرای برجام، روابط کارگزاری خود را با 140 کارگزار در بیش از 60 کشور دنیا گسترش داده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.