بیمه البرز پنجاه و ششمین شرکت برتر کشور شناخته شد

بیمه البرز پنجاه و ششمین شرکت برتر کشور شناخته شد

براساس اعلام سازمان مديريت صنعتي ايران،‌ شركت بيمه البرز امسال نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه 56 قرار گرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد ، اين شركت پيش از اين نيز طي چند سال گذشته در ميان ۱۰۰شركت برتر كشور قرار داشت و بر اساس اعلام سازمان مديريت صنعتي ايران، سال جاري نيز علاوه بر قرار گرفتن در ليست يكصد شركت برتر،‌ توانست رتبه سوم ميزان فروش را در بين شركت‌هاي بيمه خصوصي كسب كند.
اين گزارش حاكي است شركت بيمه البرز با فروش 21 هزار و 829 ميليارد ريالي، پرشي هفت پله اي داشت و رتبه خود را از 63 به 56 رساند.
شركت بيمه البرز سال گذشته نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با 16 پله صعود نسبت به سال ماقبل آن در رتبه 63 قرار گرفت.
بنا بر اين گزارش، شركت بيمه البرز طي سال هاي ۱۳۹۳تا 1395 در مجموع توانسته است در ميان يكصد شركت برتر 42 پله صعود كند و رتبه خود را از ۹۸به 56 برساند.
اين گزارش حاكي است ، سازمان مديريت صنعتي براي نوزدهمين سال متوالي ، فهرست شركت هاي برتر كشور را براساس سال مالي 1395 اعلام كرد . در ارزيابي شركت هاي بيمه، درآمد بيمه اي و درآمد حاصل از سرمايه گذاري ها به عنوان شاخص هاي مورد استفاده در نظر گرفته شده است كه بر اين اساس بيمه البرز براي چندمين سال ، در ليست صد شركت برتر كشور قرار گرفت .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.