خدمت جدید و منحصر به فرد بانک کشاورزی در سامانه همراه بانک

خدمت جدید و منحصر به فرد بانک کشاورزی در سامانه همراه بانک

بانک کشاورزی در سامانه همراه بانک خود، خدمت منحصر به فرد و جدیدی را با عنوان «فعال سازی و مدیریت همراه بانک بدون مراجعه به شعب» ارائه کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، مشتریان با استفاده از این خدمت قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعب بانک، برای اتصال حساب یا کارت خود به همراه بانک، قطع ارتباط آن ها و همچنین تخصیص یا تغییر رمز حساب اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، مشتریان پس از ورود اطلاعات لازم برای احراز هویت، پیامک پنج رقمی «کد معتبر سازی شماره موبایل در اینترنت بانک کشاورزی»را دریافت می کنند و در مرحله دوم، تصدیق هویت با ورود اطلاعات کارت و کد دریافتی انجام می شود.
این گزارش می افزاید پس از تصدیق اطلاعات در مرحله قبل، لیست شماره حساب ها و کارت های متصل به شماره تلفن همراه (برای مشتریان فعلی همراه بانک) نمایش داده می شود و مشتری می تواند تغییرات مورد نظر را در حساب ها و کارت های متصل به همراه بانک خود اعمال کند. همچنین مشتریان جدید متقاضی بهره برداری از همراه بانک قادر به معرفی حساب ها و کارت های خود برای فعالسازی همراه بانک هستند.
شایان ذکر است برای دسترسی به این خدمت بانک کشاورزی می توانید به وب سایت بانک به آدرس www.bki.ir مراجعه و یا اینجا را کلیک فرمایید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.